Rzeszów - Kolejka nadziemna

Nieukończone projekty komunikacyjne

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 2:01

foreigner pisze:Prezydent Ferenc i kolejka to jedno. Mniejsza też z tymi tramwajami. Ale tendencyjność i hipokryzja niektórych na tym forum mnie powala.


Z jednej strony gdy jest jakakolwiek wątpliwość na forum w kwestii technicznej dotyczącej niemal każdej budowy (z wyjątkiem tych 'niepoprawnych" oczywiście), to wpada np. pisul, wrzuca jakieś geomapki i obwieszcza wszystkim, że się wszystko da zrobić, że się wszystko spaluje, nic nie zaleje, że dzisiaj technika na wszystko pozwala.


A masz jakieś wątpliwości że technika stoi w miejscu.
Ja domyślam się że dla ciebie to nic nie jest wykonalne ale takim myśleniem to daleko nie zajdziesz. Najlepiej na wszystko narzekać ,buduje się źle ,nie buduje też źle.
Jednemu autobusy w niedziele nie pasują bo nie kursują tak często jakby chciał ,drugim okrągła kładka, fontanna, park papieski , podgrzewany przestanek ,obklejone ładnie kwiatami kosze na śmieci inwestycje można mnożyć które często przez niektórych negatywnie są wymieniane.
A pisula to szanuje bo to bardzo dobrze obeznany facet w tych inwestycjach miasta . Ma ogromną wiedzę i pomaga też gazetom przesyłając zdjęcia i informacje na artykuł.

Kolejki, spalarnie, wszystko pikuś. The sky is the limit. No ale z tramwaju niestety trzeba zrezygnować bo woda drogi rozwali

Rzeszów stawia na coś co w przyszłość się przyda a nie zakorkuje bardziej miasto, już teraz nie jest najlepiej a co będzie za 10 lat gdy przybędzie spora ilość samochodów , plus przyjezdni , gdzie będziesz chciał ten tramwaj umieścić na niebie ???

Jak widać warunki atmosferyczne szczególnie „gorąc” nie sprzyjają torowisku tramwajowemu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejny problem w Łodzi. Tory przy ul. Gdańskiej są w opłakanym stanie. A to ona w czasie prac remontowych w centrum stała się główną objazdową ulicą
Żeby utrzymać kursowanie tramwajów, służby torowe muszą od świtu do nocy pilnować każdego metra zniszczonego torowiska. W upały szyny wybrzuszały się. Już dawno zniszczyły się uszczelnienia, a woda zalewająca zimą koryta, w których leżą szyny, spowodowała kolosalne zniszczenia. Żeby zmniejszyć ryzyko awarii i ograniczyć przerwy w ruchu, MPK gdzie się da spawa szyny, a w gorące dni polewa szyny wodą, żeby je ostudzić.
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: foreigner » 23 lut 2016, 3:07

Ja też pisula szanuję. Za fotorelacje, wiedzę ale i za reaktywację forum w której miał chyba spory udział.

Ale Twoja logika jest powalająca znowu.

System A w mieście X jest rozmontowywany do zera i zastępowany tramwajem - piszesz że Ciebie to nie obchodzi bo to nie ma żadnego przełożenia na nas, u nas będzie inaczej.
Szyny tramwajowe się wyginają w jakimś mieście - no to tramwaje już odpadają.

A masz jakieś wątpliwości że technika stoi w miejscu.

To Ty mi powiedz jak to jest z tą techniką. Zatrzymała się 30 lat temu w przypadku torowisk i tak stoi do dziś ? Pisałeś że z technicznego punktu widzenia wszystko jest możliwe, ale opatrujesz to rozumiem gwiazdką i napisem poniżej 'z wyłączeniem trakcji tramwajowej'.
A jeśli z tymi szynami jest rzeczywiście taki wielki problem, to czyż nie byłoby innowacją gdyby Prezydent (oczywiście we współpracy z kimś np. uczelniami) znalazł na to rozwiązanie i wdrożył je w Rzeszowie wraz z tramwajami ? A ile te uczelnie i inne podmioty mogłyby potem na tym zarobić :o Bardzo podobnie wyglądała sprawa projektu gondoli. Ktoś miał pomysł, miasto miało potrzeby, próbowali działać razem, nie udało się trudno. I to było całkiem ok. Ale nie ma nic innowacyjnego w wydawaniu czyiś pieniędzy. Bo tym właśnie jest kupowanie gotowego systemu transportowego z katalogu producenta, który w tym samym czasie kupują chyba Emiraty Arabskie. Jeśli coś tu jest innowacją to tylko znalezienie dla tego racji bytu w tak małym mieście. Zwłaszcza bytu finansowego, co zbliża naszego prezydenta najabrdziej do biznesu, którym ma się on podobno nie zajmować. Tylko że ryzyko tego 'start-upu' ponoszą głównie mieszkańcy. Prezydent ma z każdą kadencją coraz mniej do stracenia.

Długość tras monoraili na świecie nie przekracza pewnie 1/1000 linii tramwajowych, ale też mogę co nieco CI zaprezentować. Najpierw w kwestii trakcji właśnie:
Obrazek
Obrazek

Ale również w kwestii bezpieczeństwa (pytałeś chyba o dwa przykłady):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jednemu autobusy w niedziele nie pasują bo nie kursują tak często jakby chciał ,drugim okrągła kładka, fontanna, park papieski , podgrzewany przestanek ,obklejone ładnie kwiatami kosze na śmieci inwestycje można mnożyć które często przez niektórych negatywnie są wymieniane.

Nie napisałem niczego takiego, że nie chcę by nic nie budowano. Z klimatyzowanymi przystankami sam kiedyś wyskoczyłem na poprzednim forum. Niech prezydent próbuje z tą kolejką, czemu nie. Ale wkurza mnie to, że jak mu nie wyjdzie to znając Cie już trochę z tego forum stwierdzisz, że to wina wszystkich ludzi dookoła którzy biednemu, harującemu prezydentowi rzucają kłody pod nogi. A jak zbuduje np. dzięki temu demonstratorowi unijnemu 5 km i zostawi miasto z długiem i śmierdzącym jajem w postaci kolejki którą drogo będzie utrzymywać, rozbudowywać a nawet zburzyć, to pewnie stwierdzisz że jakiś jego mierny następca bez jaj zaprzepaszcza jego dzieło o które walczył tyle lat.

Innowacyjne to były gondole i co więcej był to polski pomysł. Potem kolejka miała przez jakiś czas sens. Potem miasto wybrało firmę która miała wykonać jakieś studium natężenia ruchu i nawaliła. Można powiedzieć nie miasta wina, ale też miasto chyba powinno wiedzieć kogo wybiera. Obecnie podobne badania wykonują dla nas jacyś naukowcy z innych miast, być może tylko dlatego, że muszą przedstawić na swej uczelni jakąś pracę naukową co ileś lat - nie wiem. Ostatnie wizualizacje robił jakiś anonimowy grafik umieszczając w Rzeszowie podobizny jakiejś zbieranki monoraili. A Ty bronisz tej kolejki jak Rejtan jakiś :) Wydajesz się bardziej na to napalony niż Ratusz nawet. Zamiast przekonywać malkontentów tu na forum zgłoś się do UM że chcesz w tym pomóc. Zupełnie poważnie piszę. Ja bym w tym kierunku działał będąc tak przekonanym i zdeterminowanym, a też dla tak zmotywawanych ludzi się często znajduje coś do roboty. Nie trać tu czasu i pomóż prezydentowi. Ja kiedyś chciałem piknik unijny robić to napisałem długaśny dokument w Wordzie i spamowałem nim europosłów, Centra Informacji Europejskiej itp.
foreigner
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 467
Na forum od: 06 gru 2014, 17:12

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 15:54

System A w mieście X jest rozmontowywany do zera i zastępowany tramwajem - piszesz że Ciebie to nie obchodzi bo to nie ma żadnego przełożenia na nas, u nas będzie inaczej.
Szyny tramwajowe się wyginają w jakimś mieście - no to tramwaje już odpadają.


Podaje tylko faktyczne informacje ile trzeba się męczyć z utrzymaniem tramwajów ,wymieniać szyny gdy wybrzuszą się od wysokich temperatur. Pomijając już fakt że tramwaje u nas bardziej by zakorkowały wąski ulice niż odciążyły od ruchu
System A w mieście X jest rozmontowywany do zera i zastępowany tramwajem w którym mieście się tak dzieje ??
Nie podawaj fikcyjnych przykładów.

A jeśli z tymi szynami jest rzeczywiście taki wielki problem, to czyż nie byłoby innowacją gdyby Prezydent (oczywiście we współpracy z kimś np. uczelniami) znalazł na to rozwiązanie i wdrożył je w Rzeszowie wraz z tramwajami ? A ile te uczelnie i inne podmioty mogłyby potem na tym zarobić


Prezydent nasz już współpracuje z politechniką warszawską.
Wspólnie z Politechniką Warszawską władze Rzeszowa chcą pozyskać pieniądze na budowę pierwszego odcinka trasy kolejki nadziemnej.
Władze Rzeszowa walczą już o zmianę prawa. Wspierają ich w tym naukowcy z Politechniki Warszawskiej, którzy także pracują nad nowoczesnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Wiceprezydent Rzeszowa Marek Ustrobiński wyjaśnia jednak, że przed miastem pojawiła się właśnie nowa szansa na budowę kolejki.
Pierwsza linia nadziemnej kolejki miałaby kosztować ok. 300 mln zł. Urzędnicy planują, że połączyłaby dworzec PKP, przez al. Rejtana z miasteczkiem akademickim Politechniki Rzeszowskiej przy al. Powstańców Warszawy. Stąd druga część ma poprowadzić przez ul. Dąbrowskiego, Lisa-Kuli i Cieplińskiego z powrotem w rejon dworca, zamykając pętlę. Tor ma być zamontowany na betonowych słupach 5 metrów nad ziemią. W ratuszu szacują, że dzięki „Demonstratorowi” można by zbudować ok. 5 km toru testowego. - Resztę moglibyśmy dobudować, jeśli uda się pozyskać pieniądze z innych programów unijnych - mówi Marek Ustrobiński. Przygotowania do budowy pierwszej linii trwają. Kluczowe znaczenie będzie tu miała nowa strategia rozwoju miasta. Ma to być dokument, na podstawie którego Rzeszów złoży wnioski o dofinansowanie z funduszy unijnych kolejnych inwestycji. Strategia uwzględni m.in. budowę kolejki.

Tramwaje w porównaniu do kolejki są kolizyjne, to ma być transport który nie zakorkuje miasta , a z autobusami nie będzie takiej możliwości.
Ale nie ma nic innowacyjnego w wydawaniu czyiś pieniędzy.


Jakich czyiś pieniędzy ,każde miasta ma możliwości uzyskania dofinansowania więc robi wszystko aby uzyskać skoro jest taka możliwość.
Najbardziej nad tym ubolewają ci w których to miastach rządzą nieudaczniki którzy nie potrafią pozyskać pieniędzy z unii na wiele inwestycji.

Tylko że ryzyko tego 'start-upu' ponoszą głównie mieszkańcy. Prezydent ma z każdą kadencją coraz mniej do stracenia.

W jaki sposób mieszkańcy miasta maja ponieść ryzyko. Ty jak bierzesz kredyt na 20 lat to wiesz że go spłacisz ?? Też ryzykujesz ,każdy ponosi cały czas ryzyko swoich decyzji. Ten który nic nie robi jedynie nie traci.
Długość tras monoraili na świecie nie przekracza pewnie 1/1000 linii tramwajowych, ale też mogę co nieco CI zaprezentować. Najpierw w kwestii trakcji właśnie:


Najbezpieczniejszym środkiem transportu spośród obecnych na świecie jest samolot, najmniejszym z kolei te co się po drodze poruszają. Samolotem tez lecisz w jednym kierunku .
W większości krajów tam gdzie taka kolejka śmiga pisałem ze mają kilka środków transportu więc taka kolejka jednotorowa jest dodatkowym środkiem z którego można skorzystać , u nas była by odciążeniem na danej linii autobusów.
Na zdjęciach które wstawiłeś widzisz gdzie są słupy usytuowane, na pasach zieleni, i nikomu nie przeszkadza że im panoramę zasłaniają.

W kwestii bezpieczeństwa pokazujesz zdjęcie w których doszło do zderzenia, podobnie dzieje się w kolejach. W Rzeszowie jak ma dojść do takiego zderzenia skoro będzie na początku jedna linia prowadziła w dodatku będzie kolejka jechała z prędkością 35-45 km /h.

Niech prezydent próbuje z tą kolejką, czemu nie. Ale wkurza mnie to, że jak mu nie wyjdzie to znając Cie już trochę z tego forum stwierdzisz, że to wina wszystkich ludzi dookoła którzy biednemu, harującemu prezydentowi rzucają kłody pod nogi. A jak zbuduje np. dzięki temu demonstratorowi unijnemu 5 km i zostawi miasto z długiem i śmierdzącym jajem w postaci kolejki którą drogo będzie utrzymywa

To wymień jakie inwestycje do tej pory prezydentowi Ferencowi się nie udały albo są niewypałem. ?? Nie było takiego przypadku Aby coś nie wyszło a ja w taki sposób pisał to co stwierdziłeś.
Każde miasto ma długi ,jedne bierze pożyczki z banku na załatanie dziury budżetowej inni z kolei jak nasz Pan Ferenc na inwestycje.
Następca obecnego prezydenta zakładam że w przyszłości z jego ramienia będzie poparty i będzie kontynuować to co zaczął Pan Ferenc.
Cały czas wielu malkontentów straszy wizją zadłużonego Rzeszowa , jak niby te zadłużenie ma wpłynąć na przeciętnego mieszkańca . Zresztą nie tylko zadłużenie rośnie ale również łącznie z budżetem więc ci którzy o tym nie wiedza wypisują takie fanaberie.

Innowacyjne to były gondole i co więcej był to polski pomysł.

Gondole na Gubałówce niech sobie będą ,albo innym górzystym terenie, to żaden środek transportu publicznego bo mieści raptem kilka osób w wagoniku.
A Ty bronisz tej kolejki jak Rejtan jakiś Wydajesz się bardziej na to napalony niż Ratusz nawet.

Mnie zależy na rozwoju miasta , aby komunikacja miejska o której dyskutujemy była bezkolizyjna, wygodna, bezpieczna , dojechała na czas bez problemu nie mając wpływu na korki ,stłuczki ,wypadki itp. aby nie kolidowała z narastającym natężeniem ruchu samochodów.
Do wszystkiego co się zabiera Pan Ferenc prędzej czy później dochodzi do finału budowy. W tej kwestii również podchodzę do tego optymistycznie.
Nie trać tu czasu i pomóż prezydentowi.

Obecnie jedynie na co ratusz czeka to decyzje rządu dotyczącą włączenia kolejki nadziemnej jako środka transportu publicznego.
Ja kiedyś chciałem piknik unijny robić to napisałem długaśny dokument w Wordzie i spamowałem nim europosłów

Widzisz, ja nikogo nie mam zamiaru spamować.
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 16:02

Prezydent Ferenc pieniądze na budowę miejskiej kolejki chce załatwić w Warszawie.

Według wstępnych założeń kolejki miałyby kursować podobnie jak autobusy linii "0”. Pierwsza trasa rozciągałaby się od dworca PKP przez al. Rejtana po miasteczko studenckie Politechniki Rzeszowskiej w rejonie al. Powstańców Warszawy. Druga kolejka jechałaby od Politechniki przez ul. Dąbrowskiego, Lisa-Kuli i al. Cieplińskiego w stronę dworca PKP. – Jeśli w rozdaniu na lata 2014-2020 uda nam się zdobyć unijne dofinansowanie tej inwestycji, ogłosimy przetarg na projekt i budowę pierwszych linii, które w przyszłości będzie można rozbudowywać o kolejne – zapewnia wiceprezydent Ustrobiński.

To ekologiczny, cichy i bardzo wydajny środek transportu. Firma, która prezentowała swój model zapewnia, że w ciągu godziny ośmiowagonikowy skład może przewieźć 42 tysiące osób. To wydajność porównywalna do metra, prawie dwukrotnie wyższa od tramwaju.
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: Nikoś » 23 lut 2016, 16:07

onlyRzeszow pisze:eśli w rozdaniu na lata 2014-2020 uda nam się zdobyć unijne dofinansowanie tej inwestycji, ogłosimy przetarg na projekt i budowę pierwszych linii, które w przyszłości będzie można rozbudowywać o kolejne – zapewnia wiceprezydent Ustrobiński.

Jeśli się uda, jesli się załatwi czcce gadanie o niczym bo nic z tego nie będzie. Ale wyznawcom kolejki nie przeszkadzam niech sobie w to wierzą i tyle

Radom ma lotnisko a my będziemy mieć kolejkie taki pomnik dla pokoleń jak się "nie gospodaruje" finansami

onlyRzeszow pisze:System A w mieście X jest rozmontowywany do zera i zastępowany tramwajem w którym mieście się tak dzieje ?

Jak się czytac nie umie to żeby ci nawet ten sam link i 100 razy wkleić to ty swoje wyznawco kolejki parkowej
onlyRzeszow pisze:W jaki sposób mieszkańcy miasta maja ponieść ryzyko.

W taki że miasto chce wydać kasę na coś nie sprawdzonego, zamiasto na coś co przyda się miastu. Ta kolejka to będzie taki MIŚ na miare naszych możliwości :lol:
onlyRzeszow pisze:To wymień jakie inwestycje do tej pory prezydentowi Ferencowi się nie udały albo są niewypałem. ??

Budowa aquaparku obiecywana i nic, nowa hala tez nic będzie remont tej co jest. przebudowa basenów ROSiR od wielu lat mówienie, coś jeszcze ?
onlyRzeszow pisze:Mnie zależy na rozwoju miasta , aby komunikacja miejska o której dyskutujemy była bezkolizyjna, wygodna, bezpieczna , dojechała na czas bez problemu nie mając wpływu na korki ,stłuczki ,wypadki itp. aby nie kolidowała z narastającym natężeniem ruchu samochodó

Oj tam ta kolejka to będzie taki samograj samo finansujący się normalnie szał i tłum turystów przyjedzie do lunaparku pojeździć kolejką :twisted:
onlyRzeszow pisze:Obecnie jedynie na co ratusz czeka to decyzje rządu dotyczącą włączenia kolejki nadziemnej jako środka transportu publicznego.

I się nie doczeka za tej władzy a później to się u nas władza w mieście zapewne zmieni
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2475
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: wogx » 23 lut 2016, 17:22

.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2021, 19:27 przez wogx, łącznie zmieniany 1 raz
wogx
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 214
Na forum od: 21 lut 2016, 19:54

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 17:40

Czyli mamy wydać 300 000 000 złotych ( ew. 45 000 000 przy 85% dofinansowaniu ), by zastąpić jedną linię MPK? Przy obecnym natężeniu ruchu to po prostu bezsensowne marnowanie sporych pieniędzy.


LIinia którą "koło" jedzie jest jedną z najbardziej uczęszczanych w mieście .



Zamiast kolejki możemy kupić autobusy elektryczne. Też ciche i ekologiczne.


Autobusy też będą elektryczne miasto chce zakupić 100 szt.

http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/1,34 ... busow.html


Ale to w przyszłości nie odkorkuje ulice od zwiększającej się liczby samochodów, a kolejka już tak, w pełni.


Miasto mogłoby kupić np. 50 sztuk autobusów elektrycznych za 1/3 ceny JEDNEJ linii kolejki.


Pieniądze są obecnie do zdobycia na ekologiczne autobusy więc miasto się o to stara , jeżeli kolejka przejdzie uchwałę jako transport publiczny to na ten cel Rzeszów też będzie składał wnioski o dofinansowanie, wszystkie wnioski na inwestycje są oddzielne nie mieszaj ich.
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: wogx » 23 lut 2016, 17:47

.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2021, 19:28 przez wogx, łącznie zmieniany 1 raz
wogx
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 214
Na forum od: 21 lut 2016, 19:54

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 18:43

Jeśli się uda, jesli się załatwi czcce gadanie o niczym bo nic z tego nie będzie. Ale wyznawcom kolejki nie przeszkadzam niech sobie w to wierzą i tyle

Radom ma lotnisko a my będziemy mieć kolejkie taki pomnik dla pokoleń jak się "nie gospodaruje" finansami


Uda się wybudować jak wszystkie inwestycje do tej pory ja w to mocno wierze , dopiero miasto się rozsławi. Ludzie będą przyjeżdżać z całego województwa jak nie z innych aby się kolejką przejechać .
A co ma Radomia lotnisko do kolejki, Rzeszów też ma lotnisko można tak ująć mimo że jest w granicach gminy Trzebownisko.

Jak się czytać nie umie to żeby ci nawet ten sam link i 100 razy wkleić to ty swoje wyznawco kolejki parkowej

A jakie linki zostały na ten temat wklejone ?? Oczekuje przykładów nie suchej tezy.
Ty zresztą miałeś odpowiedzieć na wiele pytań w postach które tobie odpisywałem a unikasz ich widzę .

W taki że miasto chce wydać kasę na coś nie sprawdzonego, zamiasto na coś co przyda się miastu. Ta kolejka to będzie taki MIŚ na miare naszych możliwości


A gdzie wyczytałeś że kolejka nadziemna jest niesprawdzona ?
Miasto w wiele inwestuje w rozwój Rzeszowa nic do tej pory co było wybudowane jest zbędne dla mieszkańców z kolejką będzie podobnie.
Będzie misiem tych malkomentów a karawana jedzie dalej psy szczekają i niech szczekają bo nic im nie pozostało innego.

Budowa aquaparku obiecywana i nic, nowa hala tez nic będzie remont tej co jest. przebudowa basenów ROSiR od wielu lat mówienie, coś jeszcze ?

Nie masz żadnej o tym co piszesz wiedzy człowieku , Aquapark miał powstać tylko protesty mieszkańców odstraszyły inwestora , miasto chciało aby wybudował ten obiekt prywatna osoba aby z podatki wpadały do miasta a nie były częścią jego utrzymania.
Jaka nowa hala miała być obiecywana ?? Gdyby miasto chciało budować od podstaw ,nie otrzyma dofinansowania na tą inwestycje osiągnąć . Zresztą aby miasto mogło kiedyś o tym pomyśleć to musi być kilka dziedzin na wysokim poziomie aby ona zarabiała na siebie, aby nie było problemu jak ze stadionem miejskim. Przez upadek żużla którego nikt się nie spodziewał trzeba teraz będzie więcej imprez organizować. Aby kasy nie trzeba było oddawać rocznie 130 tys osób musi koszty stać z tego obiektu.
Na terenach Rosiru prace były wykonywane w celu jego przebudowy z tym że jest to podzielone na etapy.
http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzesz ... ,id,t.html
Czemu nie było zakończonych wszystkich etapów odpowiedzi należy szukać w artykule niżej.
5mln przeznaczonych na kolejny etap przebudowy basenów zostało przeznaczone przez radnych na remont szpitala przy ul.Rycerskiej.

http://rzeszow-news.pl/radni-zabrali-pi ... now-rosir/

WYMIEŃ JESZCZE KILKA INWESTYCJI JAKIE WG CIEBIE NIE ZOSTAŁY ZREALIZOWANE.

I się nie doczeka za tej władzy a później to się u nas władza w mieście zapewne zmieni

Zobaczymy jak „zaśpiewasz” gdy twoje czarne wizje się nie sprawdzą. A jak chcesz sobie pojeździć tramwajem to przeprowadź się do jednych z miast które tak bardzo podajesz za wzór bo tematu tramwajów w Rzeszowie ze strony ratusza nie będzie.
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

Re: Nadziemna kolejka - powracający temat

Postautor: onlyRzeszow » 23 lut 2016, 18:53

Za to budżet miasta jest wspólny, na razie kolejka nie jest konieczna, a te kilkadziesiąt milionów na kolejkę można wykorzystać na coś co jest bardziej potrzebne miastu.


Z roku na rok na inwestycje miasto przeznacza coraz więcej pieniędzy to tylko świadczy o jego rozwoju dynamicznym , trzeba myśleć przyszłościowo gdy autobusy będą stały w korkach na ulicach miasta , co temu zaradzi ,tylko kolejka nadziemna.

Miasto otrzymuje sporo dofinansowania ,każda inwestycja ma swoje , Rzeszowowi potrzebna jest do szybkiego przemieszczania się miejsca docelowego . Autobusem i tramwajem przy korku będziesz tkwił i tracił paliwo , a kolejeczka przemknie i nic jej nie będzie zatrzymywać. Jedne inwestycje kosztują mniej inne więcej ale to nie oznacza że miasto ma rezygnować tylko i wyłącznie bo koszta budowy są wysokie czy też panoramę miasta zasłoni hahahah
onlyRzeszow
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 166
Na forum od: 03 paź 2015, 10:21

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inwestycje niezrealizowane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości