Jestem często w różnych miastach i zawsze jak to mozliwe korzystam z KM bo jest dostosowana do potrzeb pasażera, ale tu oszczędności i cięcia
Skoro ci się tam komunikacja podoba to nie pozostaje ci nic innego jak tylko przeprowadzić się.
To zlikwidować i po kłopocie
Tak tak napisz jeszcze że dlatego bo ty przestałeś korzystać z komunikacji miejskiej hhahaha Jeszcze nie słyszałem aby ktoś oczekiwał na to że w niedziele autobusy będą częściej kursować niż zazwyczaj.
A co jeśli ta kolejka parkowa zepsuje sie połowie drogi miedzy 2 stacjami ? ludzie będą skakać
Nie ma oficjalnych dokumentów o jakości i bezpieczeństwie tej pseudo kolejki
Podobnie można powiedzieć o metrze , jak się zepsuje to ludzie co będą szli tunelem do następnej stacji ??
Napisz gdzie taka kolejka się popsuła , podaj choć dwa przykłady?
Na północy jest Autostrada (wersja dłuższa) a można bylo wyremontować most na Maczka i na teraz by wystarczyło. ale co możesz widzieć z okien autobusu
Jaki most jest na Maczka ?? o czym piszesz !
Tylko po co ktoś z Boguchwały ma jechać na os. Budziwój i utknąć w korku na Kwiatkowskiego ? pojedzie tak jak zawsze na Podkarpacką
To nie jest inwestycja tylko Rzeszowa , gmina Boguchwała i Lubenia doszło do podpisania porozumienia. Most połączyłby Rzeszów na osiedlu Budziwój w okolicach ul. Porąbki.Według tej koncepcji Rzeszów wybudowałby drogę o długości kilometra w kierunku ul. Budziwojskiej, a potem do al. Sikorskiego. Tak powstałby nowy fragment południowej obwodnicy Rzeszowa. Jej pierwszym etapem byłoby połączenie ul. Podkarpackiej z ul. Przemysłową.
To poczytaj jak miasta ułatwiają pasażerowi życie
Jakie miasta ? , link opisuje warszawę ,co z twego artykułu wywnioskowałeś że się na nim opierasz ,konkrety poproszę
Więc zobacz ile dziś kosztuje litr paliwa a ile kosztuje bilet
To ile km na tym litrze paliwa wyjedziesz ?? A przy zakupie jednego biletu możesz jechać z jednego miejsca ile się da do docelowego.
Tak wydam na miesięczny bo będą 2-3 razy na miesiąc jechał, dobre podejście.
Pasażerowie miesięczni to jedna grupa, ale druga to ci tzw. okazjonalni i o nich trzeba zawalczyć
Komunikacja jest opłacalna dla tych którzy często z niej korzystają a nie raz na jakiś czas jak zapewne ty.
Ci okazjonalni do budżetu MPK mniej zasilają jej konto niż stali bywalcy , zawsze stałych klientów lepiej się traktuje czy to w biznesie dając upusty , w tym przypadku jest to samo.
Jak by powstała to można się spodziewać mega cięć w liniach mpk aby zdobyć kasę na fanaberyjną kolejke, więc ludzie nie będą mieli wyboru chyba że wybiorą auto
Nie rozumiem co piszesz ,jakie cięcia na liniach mpk można się spodziewać przy zdobywaniu pieniędzy na kolejkę ?
Poczytaj jak chcesz wiedzieć nie będe ci 5 lat rozmów tu streszczał, i sam się ośmieszasz podejściem "zaściankowym" tylko my a inni niech sobie radzą sami
I nie dziwię się że zachód się rozwija i idzie do przodu bo jak czytam co piszesz to faktycznie tu jest zupełnie inna mentalność (i jeszcze pewnie długo się nie zmieni)
Co poczytać mam , linki proszę. Rzeszów jest odrębnym miastem nikogo nie będzie holował aby się rozwijał kosztem miasta , dopiero to wójtowie byliby wniebowzięci .
Tam ludzie nie potrzebują współpracy między gminnej chcą się do silniejszego przyłączać to jest klucz do sukcesu .
Tam gdzie to możliwe, a po za tym wiele miast buduje przystanki przed skrzyzowaniem a nie za aby nie stopować x2 transportu
Wiesz widziałem w wielu miastach jak taki duo system działa i to się fajnie sprawdza
Aha teraz napisałeś gdzie to możliwe, czyli jednym słowem gdzie jest możliwe ?? moim zdaniem nigdzie, bo gdyby tramwaj jechał po pasie zieleni to gdzie jest możliwość aby „skręcił” na przystanek autobusowy nie przecinając jezdni . Nawet nie myślisz to co piszesz.
Przedstaw zdjęcia tego co rzekomo widziałeś …
Nie chciało mi sie długo szukać podałem ci pierwszy przykład z brzegu bo zacząłeś pisać "brednie" że autobus po torach ma jechać to masz przykład
http://www.fakt.pl/swiecace-torowiska-w ... 926,1.html
Co ty chciałeś przedstawić w tym powyższym linku ,świecące torowiska mające ostrzegać przechodniów przed nadjeżdżającym tramwajem

To wygląda normalnie wg ciebie, ??
a tu wąsko i jakoś giga korków nie widze
A gdzie miejsce na pas dla samochodów osobowych hahahaha , jak możesz stwierdzić ze zdjęcia samego że nie widzisz z powyższego zdjęcia korków hahahaha
Jak to by był Toruń to może już by była decyzja a tak poczekamy sobie do wyborów będzie gatka że tak postaramy się i tyle w temacie, Sam prezydent to za mało do podjęcia decyzji
Skoro za to prezydent sie zabiera to wie że jest w stanie to osiągnąć .Tylko trzeba chcieć i się starać ,przypominać a nie temat zawieszać na kołku. Prezydent może lobbować decyzje przed jej podjęciem , spokojnie jestem pozytywnie bardzo nastawiony na tą przyszłą inwestycje .
czytaj ze zrozumienie, zamiast nowego torowiska chcieli mieszkańcom zaoferować trolejbus ale ci się na to nie zgodzili bo chcieli tramwaj a nie coś co utknie w korku. Tramwaj pojedzie wydzielonym torowiskiem i zamiast 3 pasów będą tylko 2 węższe i torowisko
Bo trolejbus to najgorszy środek w komunikacji miejskiej , porusza się tak jak autobus z tym że po przewodach trakcyjnych. Poznań ma możliwości wydzielenia torowisk więc im nie będzie to przeszkadzało.
Już ci 3 razy pisałem kto nie miał a przymierza się mocno do tego, i podałem ci gdzie u nas jest na to miejsce ale ty swoje
Gdzie podałeś trzy miasta , wymieniłeś Jaworzno pisząc błędnie że przymierza się do budowy a z linku który ci wysłałem z tego roku nic takiego nie wynika. Gorzów ,Olsztyn mieli tramwaje a mi chodzi te miasta które nie miały jak Rzeszów.
Podałeś na pasie zieleni , a tam gdzie nie ma pasa zieleni ,to drogą a jak drogą to będzie wyłączony jeden pas ,bo można jeździć po torowisku jak tramwaj nie jedzie ,nie wyobrażam sobie aby przy wypadku drogowym, stłuczce a jest ich w mieście nie mało gdy jedne pas jest zamknięty i trzeba ruchem sterować mógłby jeszcze tramwaj jeździć hahah Kolejka nie będzie miała żadnych problemów aby dojechać do wyznaczonego celu i to jest najważniejsze.
I gdzie ten ruch z tej kładki wpuścisz na wąską żeglarską ? czemu miasto chce iść w półśrodki zamiast zainwestować w coś porządnie
Jak się ją rozbuduje przy okazji budowy tego mostu to nie będzie wąska. To jest moim zdaniem dobra inwestycja dla tamtego miejsca oby doszła do skutku.
A ty czytaj i kierunki rozróżniaj trasę południową pytałem czyli trase od węzla s19 w Kielanówce poprzez Podkarpacką - Zalew - do Sikorskiego, póki co powstanie jedynie dojazd do S19 bo trzeba a pozostały odcinek ? cisza
Rzeszów będzie miał południową obwodnicę
Jeszcze w tym roku miasto chce zacząć kolejny etap poszerzenia al. Sikorskiego. Potem przebudowa czeka okolicę ul. Podkarpackiej.
Dzięki przebudowie aleja będzie miała dwie jezdnie na całej długości. Bliźniaczą inwestycję miasto planuje na ul. Podkarpackiej, do granicy z gminą Boguchwała.
- Jej pierwszym etapem będzie połączenie ul. Podkarpackiej w węzłem drogi ekspresowej S19 w Kielanówce. Budowę chcemy zacząć w tym roku i zakończyć w 2017 roku - mówi Piotr Magdoń, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Poszerzenie ul. Podkarpackiej zależy od dalszych planów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jeśli w najbliższych latach nie zdecyduje się przedłużyć S19 do Babicy, miasto wykona dodatkowe pasy ruchu. - Gdyby jednak S19 była budowana, plany poszerzenia Podkarpackiej odłożymy - mówi dyrektor Magdoń. Poza przygotowaniem do budowy łącznika i poszerzenia al. Sikorskiego miasto szykuje także nową trasę, która przetnie Wisłok powyżej zapory. Na ul. Podkarpackiej zacznie się w rejonie skrzyżowania z ul. IX Dywizji Piechoty. Do al. Sikorskiego ma się włączyć niedaleko siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. - W ten sposób między S19, drogą krajową nr 9 i al. Sikorskiego powstałaby południowa obwodnica miasta - tłumaczą drogowcy.
Nie ośmieszaj się gimnazjum to chyba ty, bo piszesz tak jak ci wygodniej i argumenty i fakty nie trafiają do ciebie
Sorry po tym co wypisujesz jestem przekonany że prezentujesz poziom gimbazy ,pisząc m.in.: że most mazowieckiego przechodzi przez strumyk !
Most zawisnął nad zbiornikiem wody technologicznej rzeszowskiej elektrociepłowni, nad Wisłokiem oraz ulicą Wioślarską.
Jakie argumenty ,wklejasz jakieś linki co nic nie przedstawiają , na konkretne pytania unikasz odpowiedzi .
O zielonych torowiskach tez nie słyszałeś co mnie nie dziwi,
Hahaha idealnie a gdzie miejsce dla autobusu o którym pisałeś że też ma się po torowisku dla tramwajów przemieszczać.

No tak będzie tyle lini że tramwaj będzie co minut jechał biedni kierowcy sobie nie poradzą
Już sobie to wyobrażam jak przy korku tramwaj będzie chciał przeciąć ulicę aby na przestanek dojechać ,to sobie ludzie poczekają.
Tramwaj się tak projektuje aby jak najmniej kolidował z podstawowym ruchem samochodów
Szczególnie w Rzeszowie tak można zaprojektować aby na wąskich ulicach najlepiej umiał latać hahah
Szkoda tylko że miasto traci okazje na rozwój transportu bo ma mrzonki o kolejce której nikt w kraju nie chce budować, bo wolą inwestować w to co już pewne
O Moskwie czy Sydney poszukaj a nie wklejasz filmiki sprzed paru lat
Miasto wiele zyska na transporcie miejskim po wybudowaniu tego cudeńka . Nikt nie chce teraz budować bo przepisy ustaw nie są w tym temacie jeszcze podjęte.
Filmiki są aktualne, nie sprzed paru lat , poszukać info o którym piszesz że likwiduje się w tamtych miejscach kolejkę nadziemną. Choć w jednym przypadku na coś się zdaj.
A na koniec , masz swoje super tramwaje hahah na pewno dojadą na czas.
