Nie jest to plan budowy dróg, ale stwierdziłem że wrzucę kilka zdjęć ze świeżo przebudowanej Kondratowicza na warszawskim Bródnie (zdecydowanie nie centrum

) - jako że ostatnio też zwracałem uwagę na kawał jaki miasto zrobiło z okolicą dworca głównego, chociaż nie tylko bo każda ulica w Rzeszowie tak wygląda. A w przypadku tej przebudowy, mówimy o blokowisku oddalonym parę kilometrów od Śródmieścia.
Na jednym zdjęciu widać nawet szacht wentylacji metra i nie jest to kloc otynkowany na biało z drzwiami przemysłowymi.

- IMG_4620.jpeg (107.79 KiB) Przeglądany 2028 razy

- IMG_4618.jpeg (123.87 KiB) Przeglądany 2028 razy

- IMG_4616.jpeg (369.33 KiB) Przeglądany 2028 razy

- IMG_4621.jpeg (117.37 KiB) Przeglądany 2028 razy

- IMG_4619.jpeg (109.18 KiB) Przeglądany 2028 razy

- IMG_4617.jpeg (335.47 KiB) Przeglądany 2028 razy
Dlaczego infrastruktura miejska nie może być zwyczajnie estetyczna? Nie mówię nawet o granicie w każdym miejscu, ale o nieprzesadzonej kolorystyce, prostej zieleni, prostym designie, naturalnych materiałach, sensownych ścieżkach rowerowych (bez krawężników, nieprzerwanych, nie kończących się ślepo na chodniku). Jeśli ktoś „z miasta” to czyta, to apeluję o zainteresowanie tematem i tym co się dzieje i jak zmienia się Polska poza Rzeszowem. Bez mydlenia oczu o nowoczesności i innowacjach, kiedy na koniec serwowany jest uszczerbiony różowy beton.