pisul pisze:Krzyżówka bezkolizyjna zwiększa koszt inwestycji. Jeśli na Lubelskiej będzie rondo to na 99% na Warszawskiej będzie tak samo. Ale jak na razie to chyba dzielenie skóry na niedzwiedziu. Z zapowiedzi rajców pierwsze poszerzenie Sikorskiego potem Wisłokostrada…
Nie wyobrażam sobie innego rozwiązania na skrzyżowaniu tej drogi z ul. Warszawską jak węzęł bezkolizyjny. Bo niby jak ta nowa droga ma przejść przez dwie, bardzo uczęszczane linie kolejowe, które biegną praktycznie równolegle tuż obok ul. Warszawskiej? Tym bardziej, że przez te tory rondo odpada. Zatem czy ktoś jest w stanie sobie w ogóle wyobrazić takie pokraczne rozwiązanie: skrzyżowanie kolizyjne (np. światła) dwóch dróg 2x2, a za kilka metrów rampa od linii kolejowej na Warszawe i za chwilę następna rampa od linii kolejowej na Krakow i za chwilę kolejne skrzyżowanie kolizyjne z łącznikiem do ul. Okulickiego?
Ludzie myślcie
