To chyba nie jest rondo turbinowe, bo takie z zasady powinno mieć dwa pasy i konstrukcję, przez którą pas wewnętrzny zmienia się płynnie w zewnętrzny? Do tego trzeba większych zmian.
Co do samej propozycji, zwężenie ronda do 1 pasa mocno może zmniejszyć przepustowość co wpłynie na zwiększenie korków na wlotach w godzinach szczytu. Choć z drugiej strony może też nie mieć negatywnego wpływu, gdy przy wjeździe jest mniej punktów kolizyjnych i wjazd na rondo może być szybszy i płynniejszy? Ciężko wróżyć.
Ja tam za zwężaniem nie jestem, ale lepsze to niż nic. Osobiście jednak byłbym bardziej za takim rozwiązaniem:
Choć i tak uważam że wszystko to miałkie dyskusje, skoro temat krąży od wielu lat i nikt nie jest w stanie nawet testowo przemalować pasów, nie mówiąc o większych zmianach, jak te zaproponowane przez radnego Kunysza.