bystry pisze:Na metro nas nie stać a monorail jest w zasięgu i nie kolidowałby z ruchem drogowym co relalnie przełożyłoby się na odkorkowanie miasta.
Tramwaj to przeszłość...
Podejście rodem z Gliwic gdzie teraz pewnie załują decyzji.
Tak kolejka lewituje w powietrzu, a słupy i cała betonoza to gdzie niby umieszczona ? Olsztyn pokazał że można i miasto nie zakorkowało się a wręcz odżyło. Teraz budują drugi etap
A wracając do tej kolejki, samymi zakładami nie utrzyma się takiego połączenia bo to tylko tzw. szczytówki. Pasażerowie i tak wybiorą własne auto/ taxi niż kolejke która nie będzie miała stacji na terenie terminala/ zaraz obok.
Skończy sie to tak jak zwykle na Podkarpaciu 5- 6 połączen i hurra jest sukces vide linia Dębica - Mielec. Kasa poszła na remont i było 5 połączeń w ciągu dnia w dni robocze. A takie Dolnośląskie przejmuje stare niczynne linie i modernizuje do stanu używalności i na start jest o wiele więcej połączeń - by na start zachęcić pasażera i pokazać opcje.
Nie dawno na jednym z takich reaktywowanych połączen busiarze poddali się bo cena to nie wszystko.
Nie sztuka uruchomić ale zapewnić dobrą ilość połączeń co najlepiej widać na przykładzie Rzeszowa i ubogiej oferty połączeń KM która jedzie stadem albo wcale