autor: Tukam » 07 lis 2022, 12:31
Ta grafika nie pokazuje nic. Po pierwsze są to loty z niewiadomego okresu (prawdopodobnie od początku wojny) po 2 gdyby przygotować takie mapy dla Balic, Katowic lub Chopina z tego samego okresu to prawdopodobnie nie zobaczyłbyś mapy.
Fakt koniunktura czasowo nam sprzyja ale drogi kołowania i może jakieś dobudówki w celu usprawnienia logistyki wewnątrz portu i polepszenia wykorzystania przepustowości ISTNIEJĄCEGO pasa to obecnie sufit.
Na Chopinie czy w Monachium kiedy wylądujesz i jesteś jeszcze na drodze kołowania w drodze do rękawa, często już kolejny samolot ląduje na końcu pasa z którego zjeżdżasz, a kolejny widoczny jest na podejściu. W Rzeszowie, kiedy jakiś czas temu gościliśmy na raz 3 747, jeden musiał używać pasa jako dojazdówki kiedy drugi miał taxi do startu. Dodatkowo - nawet w obecnym czasie - wysoka częstotliwość akcji na pasie w Rzeszowie to kilka na godzinę. Nadmienię, że budowa CPK (którą tak hypuje obecna władza, a która jest zaprzeczeniem kierunku rozwoju współczesnej logistyki lotniczej, gdzie odchodzi się od idei wielkich hubów przesiadkowych na rzecz bardziej lokalnych wydłużonych połączeń) podcina gardło Twojej wizji.
Rozbudowa dróg kołowania to jak najbardziej dobra i potrzebna inwestycja i cieszę się bardzo z jej realizacji. Dobudowa drugiego pasa i mrzonki o krajowym centum są pomysłami odklejonymi od rzeczywistości.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2022, 23:21 przez
Tukam, łącznie zmieniany 1 raz