autor: django » 19 sie 2014, 22:26
to jest przetarg projektuj i buduj, w tym momencie jest projektowanie. a odnośnie łącznika do kielanówki to ciekawi mnie jedna sprawa, skoro zrezygnowano na tę chwilę z 2 nitki, to ciekawi mnie jak będzie rozwiązane skrzyżowanie z podkarpacką, bo w pierwotnym założeniu miało iść 2 pasy o węzła rzeszów południe, ulica 9 Dywizji piechoty do poszerzenia, w ciągu podkarpackiej wiadukt 2-jezdniowy nad 9 dywizji piechoty i 2 ronda, po jednym na każdej z w.w. ulic. jedyne co mi się nasuwa w tym momencie to dobudują tylko jeden pas od 9 dywizji Piechoty do węzła pozostawiając kolizyjne skrzyżowania. Chociaż kto tam wie, gdyż napisali również ze poszerzenie podkarpackiej do samej boguchwały, a nie wyobrażam sobie jak tu poszerzać nie robiąc od razy tego wiaduktu nad Trasą południową. Pożyjemy zobaczymy. Jednak wiadomo most północny pochłonął troche nieplanowanych funduszy, skoro budowa łącznika do S-19 miałaby się odbić czkawką na poszerzeniu podkarpckiej w strone boguchwały, to wolę już żeby łącznik powstał narazie jako jedno jezdniowy z wizją jego poszerzenia przy okazji np budowy przeprawy przez Wisłok.
p.s. ja mysle ze Trasie Południowej , jak i innym inwestycjom drogowym w okolicy rzeszowa nalezą sie osobne wątki w dziale transport i komunikacja