WYSOKOŚĆ WIEŻOWCÓW. Pierwotnie dwa najwyższe wieżowce mieszkalne w zespole miały mieć po 18 kondygnacji nadziemnych i 55 m wysokości. Po zmianie budynek mający stać bliżej osiedla domków jednorodzinnych zostanie obniżony o 4 kondygnacje i uzyska 43 m wysokości przy 14 kondygnacjach. Budynek zaplanowany bliżej ul. Krakowskiej pozostanie niezmieniony i osiągnie 18 kondygnacji. Budynek usługowy o 5 kondygnacjach także pozostanie bez zmian.
DOJAZD DO WIEŻOWCÓW. Inwestor sfinansuje przebudowę ul. Krakowskiej w pobliżu inwestycji, poprzez budowę dodatkowego lewoskrętu od strony śródmieścia, aby mieszkańcy nowych bloków nie musieli korzystać z pętli zjazdowej wokół inwestycji, zwiększając w ten sposób natężenie ruchu w pobliżu domków. Brama dolnej kondygnacji parkingu podziemnego od strony ronda Inki będzie przeznaczona tylko dla wjeżdżających i tylko na prawoskręt z dojazdem od strony tunelu pod ul. Krakowską. Wyjazd z parkingu będzie można wykonywać tylko z poziomu górnego przy ul. Krakowskiej.
INNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACYJNE. Firma Bryksy zgodziła się sfinansować wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę jednego ze skrzyżowań na pobliskich osiedlach. Na razie nie określono jego lokalizacji. W grę wchodzą ulice zarówno na os. gen. Andersa, jak i na os. Kotuli.
PARKINGI. Inwestor zobowiązał się wybudować na terenie osiedlowym lub miejskim ok. 30 miejsc parkingowych, które służyłyby obsłudze okolicznych mieszkańców. Wybór miejsca pozostawiono stronie społecznej w porozumieniu z Miejskim Zarządem Dróg.
ZIELEŃ. Deweloper obiecał także zwiększyć planowane nasadzenia zieleni pomiędzy swoimi blokami a pętlą zjazdowa z ul. Krakowskiej, co stworzy lepszą barierę pomiędzy inwestycją Bryksy a zabudową jednorodzinną.
http://czytajrzeszow.pl/?id=13085&idd=4&poz=ml0