Kacu, otóż to - fuzja tych planów i wizji mogłaby być "najlepsza". Tak by było idealnie dla kierowców i idealnie dla przyszłych użytkowników terenów zielonych przy kopcu. Wysiadamy z autonomicznego autobusu na podziemnym przystanku i wyjeżdżamy windą przed samym kopcem, w otoczeniu pięknej zieleni
Niepotrzebnej roboty? Uważam, że złożenie uwag było potrzebne, choćby dlatego, że teren przy rzece na którym ma powstać droga nie leży na obrzeżach miasta, to jest praktycznie centrum. W dodatku to jeden z ostatnich zielonych zakątków w północnej części miasta i dlatego inwestycja miejska skoro już ma być przeprowadzona to niech by ją zrobili na najwyższym poziomie, a nie to co jest w obecnych planach... Proszę zerknij sobie do rozdziału: "X. Przykłady tunelowych i estakadowych obiektów z Polski i świata" - jest tam komentarz odnośnie bardzo szacunkowych kosztów budowy tunelów, wcale nie tak bardzo odbiegający od obecnych szacunkowych kosztów Wisłokostrady przeprowadzonej estakadą.
Skoro w najbliższym czasie i tak nie wiadomo czy inwestycja ruszy, to może warto przemyśleć sprawę i nie robić tej drogi po najniższej linii oporu, tylko zrobić coś co będzie innowacyjne jak na Rzeszów
Kto wie, może po budowie tunelu pod rondem na Pobitnie, urzędnicy zaczną przychylniej patrzeć na takie rozwiązania.
PzD91, tak dla Twojej informacji to wariant przeciwko, któremu "protestowaliśmy" i nie otworzy on żadnego terenu pod zabudowę, w sumie to żaden z wariantów nie otworzy nowych terenów pod zabudowę, ponieważ okoliczne tereny mają zostać zagospodarowane pod zieleń i rekreacje (wszystko co w granicy pomarańczowej linii przerywanej tzn. te ścieżki to własnie tereny pod park przy Kopcu Konfederatów Barskich, a w przyszłości nawet lewy brzeg rzeki przy Stacji Pomp ma być udostępniony dla mieszkańców pod rekreacje)