Nikoś pisze:To tak jak byś remontował dom, ale dachu nie wymienił, bo po co
Wybacz, ale porównanie z czapy. Jaka wymiana dachu, skoro dotychczas tego dachu - poza ~60 m wiatą na peronie 2 oraz ~75m zadaszeniem przy wyjściu z dworca na peron 1 - nie było w ogóle?
Nikoś pisze:Dla podróżnego czekającego na opóźniony pociąg w deszczu czy kiepskiej pogodzie - TAK. Bo do tej pory podróżni czekali w tuneli i na szum zapowiedzi ruszali tłumnie do pociągu
Ale co ma do tego pełne zadaszenie? Po przebudowie perony będą posiadały zadaszenie na całej długości - po wyjściu z tunelu nadal będziesz schowany. Owszem, przy mocno zacinającym deszczu nie będzie idealnie sucho przy krawędzi peronu, dlatego to rozwiązanie nie jest doskonałe. Ale przejdź się nawet na sąsiedni, obskurny dworzec PKS. Odjeżdżam z niego codziennie i gwarantuję Ci, że ani razu nie zmokłem stojąc pod zadaszeniem, jedynie w momencie wsiadania do autobusu.
Nikoś pisze:Docelowo na perony będzie się można dostać tunelem już z budynku dworca, a nawet z parkingu przed dworcem.wow, nic w tym specjalnego, tylko dostosowanie do realiów. Będzie wygodniej i lepiej oczekiwać na przyjazd pociągu
No to źle?
Pewnie, że to nic specjalnego - dworzec jest przebudowywany, by go właśnie dostosować do dzisiejszych, cywilizowanych standardów. Czego ponadto byś tam oczekiwał?
Nikoś pisze:Własnie o to się rozbija, bo wg. tego co widać na placu budowy nie zanosi się na nawet takie zadaszenie, a wiaty rodem z przystanku pks
Dla pasażera nie ważne jakie będzie byle było po całości peronu i minimalnie nad torami
Pożyjemy, zobaczymy. Dlaczego jednak uważasz, że przy obecnym stanie realizacji inwestycji nie ma co liczyć na takie zadaszenie? Po czym to stwierdzasz, skoro są dopiero na etapie fundamentów pod wiaty? Widziałeś planowaną konstrukcję zadaszenia?
Nikoś pisze:Zobaczymy, bo wizek samych peronów jak i środka dworca brak, tylko to co może będzie przed dworcem
Co do braku wizualizacji - tutaj kompletnie nie rozumiem postępowania PKP PLK S.A. Sporo wątpliwości byłoby już dawno rozwianych.