To tak jak byś remontował dom, ale dachu nie wymienił, bo po coSteeler pisze:Natomiast, co do meritum - widzę, że brak pełnego zadaszenia jest przez część z Was traktowany jakby to był najważniejszy element przebudowy.
Dla podróżnego czekającego na opóźniony pociąg w deszczu czy kiepskiej pogodzie - TAK. Bo do tej pory podróżni czekali w tuneli i na szum zapowiedzi ruszali tłumnie do pociąguSteeler pisze:Otóż nie - owszem, miłoby było mieć w pełni zadaszone perony, ale to wcale nie jest kluczowe.
wow, nic w tym specjalnego, tylko dostosowanie do realiów. Będzie wygodniej i lepiej oczekiwać na przyjazd pociąguSteeler pisze:Docelowo na perony będzie się można dostać tunelem już z budynku dworca, a nawet z parkingu przed dworcem.
Własnie o to się rozbija, bo wg. tego co widać na placu budowy nie zanosi się na nawet takie zadaszenie, a wiaty rodem z przystanku pks Dla pasażera nie ważne jakie będzie byle było po całości peronu i minimalnie nad toramiSteeler pisze: Same perony mają być natomiast zadaszone na całej powierzchni - i jedynie tutaj się obawiam się tego, co PLK zastosowała na peronie 1 Rzeszowa Zachodniego.
Steeler pisze:Jeżeli natomiast zadaszenie będzie odpowiednio szerokie, to nikomu głowa nie zmoknie, bez obaw.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości