pisul pisze:Na całe szczęście tej inwestycji nie udało się zablokować
Archis pisze:A komunikacyjnie na Kwiatkowskiego już jest tragedia... Sam codziennie przejeżdżam i tracę mnóstwo czasu na stanie w korkach. Problem w tym, że bez wyburzeń logicznie tej drogi nie da się poszerzyć...
Arrival pisze:Korki na Kwiatkowskiego nie powstają przez zbyt wąską drogę tylko przez skrzyżowanie z obwodnicą. Tam trzeba zrobić dokładne badania ruchu kto, skąd i dokąd jedzie, a potem przygotować trasy alternatywne.
Z danych centrum sterowania ruchem wynika, że najbardziej obłożone ruchem miejsca to: al. Powstańców Warszawy, Batalionów Chłopskich, Witosa, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego, Piłsudskiego i Cieplińskiego. Bardzo dużo samochodów jeździ też ulicami Lwowską, Kopisto i Kwiatkowskiego. Rekordzistą pod tym względem jest jednak rondo Dmowskiego w rejonie Galerii Rzeszów i pomnika Czynu Rewolucyjnego.
Na skrzyżowaniu al. Witosa z ulicą Wiktora, którym do pracy i szkół w centrum dojeżdżają mieszkańcy osiedli Kotuli i Przybyszówka samochodów było 6322. Znaczna większość, bo aż 3584 z nich pokonało skrzyżowanie jednak między godziną 7 a 8. Co ciekawe, między godzinami 14 a 17 we wszystkich tych miejscach ruch był znacznie większy. Np. w rejonie Millenium Hall między godziną 14 a 16 tego dnia przejechało 8187 pojazdów, w kolejnej godzinie było ich jeszcze 3987.
Popołudniowy wzrost liczby samochodów na ulicach Rzeszowa można zaobserwować także w inne dni. Np. 18 grudnia, w ostatni piątek przed ubiegłorocznym Bożym Narodzeniem na skrzyżowaniu alei Powstańców Warszawy i ulicy Dąbrowskiego rano, w godz. 6-8 pojazdów było 8392, a już między 14 a 16 8666. Między Kwiatkowskiego a Powstańców Warszawy rano przejechało tego dnia 7115, a po południu już 8994.
Sarken pisze:Witam, orietnuje się ktoś ile wynosi cena za m2?
Arrival pisze:Archis pisze:A komunikacyjnie na Kwiatkowskiego już jest tragedia... Sam codziennie przejeżdżam i tracę mnóstwo czasu na stanie w korkach. Problem w tym, że bez wyburzeń logicznie tej drogi nie da się poszerzyć...
Korki na Kwiatkowskiego nie powstają przez zbyt wąską drogę tylko przez skrzyżowanie z obwodnicą. Tam trzeba zrobić dokładne badania ruchu kto, skąd i dokąd jedzie, a potem przygotować trasy alternatywne. Można też machnąć dwupoziomowe skrzyżowanie z obwodnicą tylko guzik to pomoże jeśli w godzinach szczytu i tak wszystko tam stoi więc auta nie będą miały gdzie się usunąć.
Moim (amatora) zdaniem sposobem na korki nie jest szerokość dróg tylko ich ilość. Drogi zbiorcze w obecnej formie (najeżone światłami i przejściami dla pieszych) nie mają sensu. Jedyny sposób na odkorkowanie obwodnicy to zrobienie jej w 100% bezkolizyjnej/bez świateł na całej długości. Ale na to jeszcze długo nie będzie kasy. To jest około 8-10 głównych skrzyżowań do całkowitego zaorania. Mniejsze mogą mieć tylko i wyłącznie prawoskręty i potem miejsce do zawrócenia.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości