Od razu gorzej.
WJ


kornik pisze:
Te projekty to porażka... Wielkie kloce całkowicie przytłaczające okolicę, w której powstają i żadna elewacja tego nie zmieni. Zbudować można "postument" z wizualizacji powyżej, i też dopiero po rozrzeźbieniu fasady, bo teraz jest 100 metrowa monotonna ściana. Część wysokościowa może powstać, ale w gabarytach Grunwaldzkiej 17.yogi123 pisze:Ratusz chce wyrzucić, natomiast prezes galerii mówi, że będą budować dworzec podziemny dla autobusów.
I dlatego jest potrzebny plan miejscowy, który tego zakaże.
i jak sobie wejdziemy na na google maps: https://goo.gl/maps/FMfSWo32TWz to okazuje się, że pomimo podcieni, jakiś fajnych cofnięć w elewacji ta przestrzeń z chodnikiem nie funkcjonuje. Oczywiście jest to inne miejsce, ruch pieszy przyciąga bardziej rejon galerii stary browar znajdujący się za tymi biurowcami. Więc @kornik możesz mieć trochę racji odnośnie długości elewacji itd. Pomimo podcieni i zlokalizowania wejść do usług, może być tam za ciasno po wybudowaniu - jak na tłumy, które będą tamtędy przechodzić. Lepiej gdyby w połowie elewacji pojawiło się cofniecie lub przerwa w formie małego "placu" albo dziedzińca z jakaś zielenią i fontanną. Jak dobrze się przyjrzymy to między wieżami zaprezentowanymi na koncepcjach architektów w obu wersjach jest małe wcięcie - jak dla mnie nieco za małe... z 3x wieksze by się tam przydało. Ludzie już tak się przyzwyczaili do tego parkingu, że śmiało można by ten teren nazwać placem Marcela 

pan.fotograf pisze:wybudowało RCK z prawdziwego zdarzenia razem z galerią dla podróżnych(np. na wzór Krakowskiej)?
o faktycznie 2 drzewkapan.fotograf pisze:Zaraz zaraz w głębi działki mamy drzewa! Co się z nimi stanie w momencie budowy? Na wizualizacjach ich nie ma...Miejmy nadzieje, że zostaną właściwie zabezpieczone! To teren pasa drogowego czy inwestora?


W Poznaniu powinno się uczyć studentów architektury, jak nie projektować dworców. Nadano by w ten sposób sens obiektowi, który powstał wbrew zdrowemu rozsądkowi. Przy budowie tego kuriozum kierowano się wyłącznie chęcią zysku. Interes pasażerów i mieszkańców miasta został zepchnięty na boczny tor.
Stanowiska, z których odjeżdżają autobusy z dworca autobusowego pod Chlebakiem, są tak zaprojektowane, że przód autobusu stojącego na stanowisku jest pod chmurką, a tył pod dachem. Czyli ludzie stojący w kolejce do wejścia do autobusu (co czasami trochę trwa, gdy kierowca sprzedaje bilety), mogą czekać sobie na deszczu i moknąć. Ja tak czekałem, a lało jak z cebra. Normalny syf.
Kompletna porażka. Ostatnio aby dostać się z dworca City na peron 4 musiałem w deszczu wędrować z walizą kilkaset metrów. Stary dworzec zapewniał dostęp do wszyskich peronów suchą nogą, tunelem.


Nowy biurowiec w Rzeszowie,
klasa A, certyfikat LEED GOLD.
6300 m2 NLA
Już niedługo więcej informacji...


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości