OBJAZDY W ZWIĄZKU Z REMONTEM PLACU ŚRENIAWITÓW W DNIACH 27.04 (GODZ. OK.18.00) – 04.05.2018 (GODZ. OK. 5.00).
W związku z planowanym remontem ww. miejsca wprowadza się objazdy (w obie strony) dla linii:
0A, 0B, 3, 11, 15, 18, 28, 30, 36, 38, 59 i N1 – autobusy dojadą do przystanku Dąbrowskiego park, następnie objazdem przez ul. Unii Lubelskiej; Hoffmanowej; Mochnackiego do Cieplińskiego i dalej trasą bez zmian,
39 – autobus dojedzie do przystanku Dąbrowskiego pawilony, następnie objazdem przez ul. Chrzanowskiej; Hetmańską do Kilara i dalej trasą bez zmian,
2, 42 – autobusy dojadą do przystanku Kilara trasą bez zmian, następnie objazdem przez ul. Hetmańską; Chrzanowskiej; Dąbrowskiego; Unii Lubelskiej; Hoffmanowej; Mochnackiego do Cieplińskiego i dalej trasą bez zmian;
8, 26 i 34 – autobusy dojadą do przystanku Hetmańska ZS. Mech., następnie objazdem przez ul. Chrzanowskiej; Dąbrowskiego; Unii Lubelskiej; Hoffmanowej; Mochnackiego do Cieplińskiego i dalej trasą bez zmian.
W związku z dopuszczeniem do ruchu tylko dla autobusów, odcinka Kilara – Hetmańska, autobusy linii 5, 6, 7, 12, 13, 37 i N3 pojadą trasami bez zmian
Dla linii nr 8, 26, 34 i 39 na ul. Chrzanowskiej w kursach do Dąbrowskiego ustanowiony zostanie dodatkowy przystanek.
Przystanki Lisa-Kuli galeria i Lisa-Kuli rondo zostaną wyłączone z użytku.
Najbliższe przystanki na Mochnackiego.
kornik pisze:W Rzeszowie lepiej, żeby takie pieniądze wydać na stworzenie porządnego rozkładu jazdy (wreszcie), przebudowę przystanków (dosunięcie do skrzyżowań, likwidacja zatok - poszerzenie peronów) i ogarnięcie dojść do tych przystanków (remonty chodników, likwidacja krawężników). Efekt sto razy lepszy.
porteño pisze:kornik pisze:W Rzeszowie lepiej, żeby takie pieniądze wydać na stworzenie porządnego rozkładu jazdy (wreszcie), przebudowę przystanków (dosunięcie do skrzyżowań, likwidacja zatok - poszerzenie peronów) i ogarnięcie dojść do tych przystanków (remonty chodników, likwidacja krawężników). Efekt sto razy lepszy.
Co jak co, ale bardziej niedorzecznych pomysłów to dawno nie czytałem.
Nie powinno być żadnego przystanku bez zatoki, a przystanki przed skrzyżowaniami, zwłaszcza tymi ruchliwymi, są totalnie bezsensowne, bo autobus niejednokrotnie ma kłopoty, by wbić się na odpowiedni pas po ruszeniu z takiego przystanku.
porteño pisze:Co jak co, ale bardziej niedorzecznych pomysłów to dawno nie czytałem.
Frodo907 pisze:Właśnie dlatego likwidacja zatok, wtedy autobus nie będzie miał żadnego problemu włączyć się do ruchu, i to nazywa się promowanie komunikacji publicznej a nie cały czas samochodów.
kornik pisze:1. Zobacz, jak wyglądają przystanki w miastach, które transport publiczny traktują poważnie. Zatok tam nie uświadczy. Polecam tą serię: http://zm.org.pl/?t=zatoki
kornik pisze:2. Oprócz przystanków przed skrzyżowaniami są też przystanki za skrzyżowaniami (i tak powinny być umieszczone wszystkie). Takie bez dyskusji należy dokleić do przejść dla pieszych. Dla porównania:
Rzeszów: 120 m od pierwszych drzwi do przejścia https://www.google.pl/maps/@50.040834,2 ... a=!3m1!1e3
Warszawa (gdzie nie jest idealnie, ale najlepiej w Polsce i o niebo lepiej niż w Rzeszowie): 50 m https://www.google.pl/maps/@52.1875412, ... a=!3m1!1e3
porteño pisze:...
A czemu niby ma służyć "doklejanie" przystanków do skrzyżowań? Przystanek powinien być przy obiektach, do których udaje się najwięcej podróżnych.
porteño pisze:Nie znam miasta bez zatok. Może na jakichś mniejszych ulicach ma to jakiś sens (choć i tak dla mnie pozostanie symbolem wioski), ale na każdej ruchliwej arterii to strzelanie sobie samobója.
porteño pisze:A czemu niby ma służyć "doklejanie" przystanków do skrzyżowań? Przystanek powinien być przy obiektach, do których udaje się najwięcej podróżnych.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości