Szanowni Państwo,
Postanowiliśmy skierować do naszych Klientów, których bezpośrednio dotyczy ten temat wiadomość mailową z wyjaśnieniem spraw bieżących w celu wyeliminowania ewentualnych niedomówień i nieporozumień na etapie późniejszym. Prosimy Państwa o sprawdzenie @, aby nie rozpisywać się na forum, gdzie do rozmów włączają się również osoby postronne, których sprawa nawet w najmniejszym stopniu nie dotyczy.
W związku z pojawiającym się niepokojem dotyczącym utrzymującej się do tej pory wilgoci na poziomie garaży podziemnych oraz komórek lokatorskich w blokach CGH, uprzejmie informujemy, że sytuacja z dnia na dzień jest coraz lepsza!
Garaż w ostatnich dniach był czyszczony i myty. Obecnie trwa jego osuszanie, a wentylacja chodzi na pełnych obrotach plus zostały dołożone osuszacze powietrza.
Na zdjęciach z załącznika została Państwu przedstawiona powyższa sytuacja z porównaniem stanu z dn. 20.06.2017 oraz 03.07.2017, na którym widać postęp prac. Niestety prace budowlane w przeciągu kilku ostatnich tygodni były nadal prowadzone na poziomie garaży mimo, że zostały Państwu udostępnione klucze do mieszkań, aby nie wstrzymywać Państwa z pracami wykończeniowymi oraz adaptacją lokali - stąd ta nietypowa sytuacja.
Zarówno po zdjęciach, jak i na żywo widać znaczącą poprawę.
Co do kosztów tych prac - tutaj sprawa jest jasna i klarowna! Zostało w tej sprawie podpisane odpowiednie porozumienie z Generalnym Wykonawcą, na mocy którego to GW pokrywa wszelkie koszty z tym związane do czasu oficjalnego odbioru przez nas garażu i przekazania go do użytku naszym Lokatorom. O swobodnej możliwości korzystania z garaży i komórek poinformujemy Państwa odrębnym mailem/smsem.
Zależy nam na dobrych stosunkach z Państwem, dlatego prosimy o zgłaszanie nam wszelkich problemów na bieżąco i bezpośrednio, ponieważ na pewno nie zostaniecie pozostawieni sami sobie.
Wiemy, że jest ktoś kto mocno Państwa buntuje przeciwko naszym działaniom, jednak z naszej strony podejmowane są zdecydowane kroki, w celu jak najszybszego wyeliminowania powstałej niedogodności. Nie wszystko natomiast daje się usunąć od razu, niektóre rzeczy/zgłoszenia wymagają czasu.
Dodatkowo powołany przez nas został niezależny inspektor, który wyłapie wszelkie ewentualne niedoróbki naszego wykonawcy, aby już na tym etapie zostały one usunięte. Zdajemy sobie sprawę z ciągnącej się budowy i opóźnień z tym związanych, ale mimo tej sytuacji będziemy starali się wyjść z zaistniałej sytuacji z twarzą (na tyle, na ile to będzie oczywiście możliwe), dlatego dokładne sprawdzenie przekazanych nam i Państwu budynków traktujemy jako pierwszy z punktów! Chcemy dopilnować, mimo powstałych opóźnień, aby Państwa komfort na etapie późniejszym był możliwie jak najwyższy i zgodny ze standardem jaki został Państwu przedstawiony.
Za powstałe dotychczasowe niedogodności najmocniej Państwa przepraszamy, jednocześnie podtrzymujemy chęć dobrej dalszej współpracy!
Kolejną kwestią, która najczęściej pojawiaja się w Państwa pytaniach to:
- zarządca – obecnie Lokatorów z 2 etapu we wszystkich sprawach związanych z zarządzaniem częściami wspólnymi prosimy o kontakt bezpośredni z nami (Mirosław Baran Prezes Zarządu T: 530 175 346;
m.baran@ngdevelopment.pl; Ewelina Kucab Dyrektor ds. sprzedaży T: 695 002 003;
e.kucab@ngdevelopment.pl; Anna Laskowska Specjalista ds. sprzedaży T: 665 004 005;
a.laskowska@ngdevelopment.pl).
SM Metalowiec NIE BĘDZIE SPRAWOWAŁ ZARZĄDU! Decyzja została podjęta z kilku powodów.
Dwa kluczowe powody to:
- lepsze warunki finansowe dla Państwa u nowego zarządcy;
- większe doświadczenie w zakresie sprawowania zarządu nieruchomościami wspólnymi, a tym samym lepsze możliwości serwisowe bezpośrednio z ramienia zarządcy (brak konieczności zlecania ich dalej, co ogranicza koszty, skraca docelowy czas reakcji oraz zapewnia utrzymanie wysokiej jakości obsługi technicznej i czystości, ponieważ nowy zarządca posiada niezbędne zaplecze techniczne w postaci odpowiedniej ilości osób oraz urządzeń!).
Ta decyzja ma na celu polepszenie świadczonych usług oraz usprawnienie Państwa komunikacji pomiędzy Zarządcą, Wykonawcą i Nami, zwłaszcza w okresie gwarancyjnym. I co więcej każdy z bloków CGH DEF zostanie przejęty przez jednego zarządcę, zatem obawy, że będzie ich kilku są zupełnie bezpodstawne.
Jeżeli natomiast zarządca, którego my wybierzemy dla Państwa okaże się nieodpowiedni, będziecie mogli go zmienić po zawiązaniu wspólnoty mieszkaniowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Piszemy to również DW Lokatorów z 3 etapu!
Przypominamy również, iż na zakupione Lokale/komórki lokatorskie/miejsca postojowe otrzymujecie Państwo 5 lat gwarancji i każda usterka, którą wykażecie zostanie naprawiona w ramach gwarancji!
Co więcej, raz do roku następuje przegląd gwarancyjny w obecności czterech stron – NG, Wykonawca, Zarządca oraz Państwo. Podczas takiego odbioru macie Państwo możliwość zgłosić wszystkie powstałe niedogodności zbiorczo. Nie zmienia to jednak faktu, iż lepiej zgłaszać je na bieżąco, ponieważ pozwala to na bieżąco reagować na powstałe niedogodności, utrudnienia czy usterki.
Na późniejszym etapie otrzymacie Państwo informację do kogo kierować zapytania w jakiej sprawie. Póki co odbiorcą wszystkich zgłoszeń bieżących jesteśmy My lub firmy, do których namiary otrzymaliście Państwo z chwilą odbioru kluczy,
z wyłączeniem SM Metalowiec.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji i liczymy na wzajemną dobrą komunikację!
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu.
Pozdrawiamy,
Biuro NG