PanKrzychu pisze:Akurat bliskość nie jest problemem, bo z tego co pamiętam, to w sąsiedztwie miasta dopuszcza się odległości nie mniejsze, niż 1,5km w uzasadnionych przypadkach - tutaj jest prawie 3km. Tonaż też nie jest problemem, bo można ograniczyć zjazd do pojazdów lekkich.
Realny argument za tym, że to nie powstanie, to fakt, że GDDKiA nie dostrzeże w tym nigdy sensu i nie wyłoży pieniędzy, a miastu bardziej opłaci się zrobienie wewnętrznej "obwodnicy" ze skrzyżowaniami z większą ilością dróg, czyli właśnie to połączenie do Dębickiej a potem Krakowskiej/Chmury w kierunku północnym i do Staroniwskiej i 9 Dyw. Piechoty na południe.
Zgadzam się z @PanKrzychu, że realnym hamulcem dla tej inwestycji nie są ograniczenia techniczne, a brak logiki strategicznej i finansowania ze strony GDDKiA. Miasto z pewnością skoncentruje się na rozbudowie wewnętrznej sieci dróg, która przyniesie mieszkańcom realne korzyści.
Dublowanie istniejącej infrastruktury (S19): Główny argument przeciwko tej trasie to jej zbędność. Planowana droga ma połączyć ul. Krakowską z rejonem ul. 9 Dywizji Piechoty. Dokładnie tę samą funkcję spełnia już trasa S19, która biegnie równolegle, w odległości niespełna kilometra. Budowa drugiej, niemal identycznej arterii w tak bliskim sąsiedztwie byłaby nieracjonalnym wydatkowaniem publicznych pieniędzy.
Sensowne połączenie na północ. Połączenie ul. Błogosławionej Karoliny w kierunku północnym, przez ul. Dębicką do ul. Krakowskiej, faktycznie ma sens. Usprawniłoby to ruch lokalny i odciążyło istniejące ulice w tej części miasta. Jest to zadanie, które realnie poprawia komunikację wewnątrz dzielnicy.
I to połączenie Bł. Karoliny z Dębicką jest juz w Wieloletnim planie Finansowym Rzeszowa ale oczywiście już jest obcięte z drogi klasy głownej z 4 pasami i chodnikiem i ścieżka z obu stron w planie jest: 
- budowę drogi 2KDg od ul. Bł. Karoliny do ul. Dębickiej o długości ok. 950 m, w tym: jedna jezdnia o szer. 7,0 m; jednostronny chodnik o szer. 2,0 m;jednostronna ścieżka rowerowa o szer. 2,5 m;
Zbędne połączenie na południe: Natomiast połączenie ul. Błogosławionej Karoliny w kierunku południowym (w stronę ul. Staroniwskiej) wydaje się zbędne. Tę rolę komunikacyjną przejmuje już nowa droga  ul. Wołyńskiej, która docelowo połączy tę część miasta z ul. Staroniwską. Mielibyśmy do czynienia z dublowaniem inwestycji.
A najlepiej jakby połączyli jak ktoś wyżej pisał bł. Karoliny z s19 i mamy problemy rozwiązane.