Co do rekordowego Wolffa; skoro podali jego parametry, nikt mnie już nie odstrzeli
nawet za to, co na końcu.
Wysokość żurawia: to jest jego wysokość użyteczna podnoszenia, czyli pod hak. I tutaj jest te 187m.
Czub wieży ze światełkiem przeszkodowym nie ma znaczenia dla jego wysokości podnoszenia.
Chyba, że to jako wysokość konstrukcji stalowej, te 195m. Ale mówimy o wysokości żurawia, prosto mówiąc do roboty. Dźwiga ładunek hak a nie czub obrotowej. To nie budownictwo, by podawać wysokości zabudowy i całkowite. Ma to o tyle znaczenie, te 195m, ze nie trzeba już „pamiętać Wolffa” odnośnie wysokości masztu jak pisałem, ale już wiadomo ile będzie maszt ponad Wolffa.
Cały czas po jego zwyżkach dawałem, o ile idzie w górę w sekcjach i metrach. Z resztą, nie ma tu nic nowego tylko, to co już było moje na Forum:
Patryk M pisze:swiety pisze:Ciekawe jak wysoki jest teraz ?
po jego wysokości widać, że dołożyli 7 sekcji, czyli jeśli tak, to Wolff na W. ma na dzisiaj ~144 m.
Patryk M pisze:Rano zjechał Herkules; będzie zwyżka Wolffa; w sumie, po tych 2 zwyżkach Wolff będzie wyższy o 22.5m.
Patryk M pisze:Piotr O. pisze:PS To o ile metrów podnieśli Wolfa?
Wolff jest wyższy o 22,5m;
Czyli, 144m +45m = 189m –2m do haka i wychodzi te 187m, jako wysokość użyteczna podnoszenia. Te 2m do haka, o których kiedyś pisałem, ze ma dobrą konfigurację wieży:

- w3 autor Duszek.png (357.55 KiB) Przeglądany 2158 razy
Jeśli chodzi o sekcje, o ilość to jest ich 42S, czyli 42Sx4.5m=189m –2m do haka = 187m
Czy jest najwyższy w Europie? Dla mnie „znając” choćby te warszawskie, nie jest!
Ale to jest moja ich „znajomość”. Ale póki stoi Wolff przy OP, niech „pochwali” się tym rekordem Herkules, co do jego wysokości podnoszenia, bo to ich maszyny
