flyRZE pisze:Bzdury ani SZZ ani LUZ nie ma interesujacej oferty dla korporacji.
RZE z tych trzech miast ma dziennie 5, a od sezonu letniego 6 lotów dziennie do hubow. Wzrosty w tych dwóch lotniskach to bardzo niska baza startowa. Lekko odbijaja się od dna, jak na tak duże miasta odprawiaja ciągle mniej paxow niż RZE.
Oferta dla korporacji:
1. Praca w korpo i innych firmach sprawdzona przez pracuj.pl pod względem ofert pracy (całkowita ilość): Szczecin 820, Rzeszów 475, Lublin 587
2.
voy pisze:
Liczba centrów BPO/SSC w Rzeszowie wynosi 30, to dziesiąty wynik w kraju, podobna liczba w Bydgoszczy (34) i Szczecinie (28). Dwukrotnie więcej jest jednak w Lublinie (60) a w naprawdę dużych ośrodkach przekracza 120.
Rzeszów jest dziewiątym ośrodkiem akademickim w kraju z liczbą studentów szacowaną na 42 tysiące, wyraźnie wyższą niż w Szczecinie (35k) i Bydgoszczy (23k), naturalnie jednak niższą niż w akademickim Lublinie (65k). Spośród dostępnych kierunków około 2500 studiuje kierunki dot. technologii informacyjnych, 1700 podjęła studia językowe, 7000 inżynieryjno-techniczne a 7700 związane z administracją i biznesem.
cytat z:
viewtopic.php?f=27&t=6183.
http://www.propertynews.pl/biura/biurow ... 974_1.html 4.
http://www.propertynews.pl/biura/mocny- ... 61746.html 5.
https://www.pb.pl/coraz-wiecej-podrozny ... iow-866209Zdaniem Domagalskiego, Pomorze Zachodnie wraz z jego stolicą coraz częściej staje się miejscem kilkudniowych wypadów turystycznych. Linie lotnicze Norwegian notują poziom wypełnienia miejsc znacznie przekraczający 90 proc., z czego połowę pasażerów stanowią turyści z Norwegii - podał rzecznik.Dodatkowo, sporym zainteresowaniem cieszą się zagraniczne czartery turystyczne. Mieszkańcy naszego regionu chętne korzystają z wypoczynku na Krecie, Korfu, w Albanii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie czy w Czarnogórze – wylicza Domagalski.
6.
https://www.pb.pl/na-lotnisku-szczecin- ... rgo-9050487.
https://www.pb.pl/szczecin-doskonaly-dl ... row-8581578.
https://www.pb.pl/szczecin-doskonaly-dl ... row-858106 nieco bardziej rozwiniety poprzedni 7 punkt.
Lublin nie ma interesującej oferty dla korporacji?
Szczecin w sumie ma tak 50/50, tereny turystyczne + port z cargo
Problemem Rzeszowa jest jego mała atrakcyjnosc turystyczna, która pozwala liniom zachować odpowiedni zysk na pasażera.
Linia lotnicza ma daleko w poważaniu czy pasażer leci ze względów turystycznych czy nie aby generować przychód z pasażera. To, że w przypadku Rzeszowa mogłoby to pomóc to zgoda, ale w takim przypadku trzeba rozwijać inne branże i procesy zachęcające do inwestowania u nas.
Rzeszów to male miasteczko mocno podnoszące ręce by być zauważonym, ale to lata budowy marki w oparciu o jakiś produkt, pytanie jaki.
Samym podnoszeniem rąk nie sprowadzimy firm aby u nas zainwestowały. Brakuje u nas lobbowania i faktycznego wykorzystywania potencjału.
To, że z RZE pewne trasy są droższe to tylko dobrze rokuje, znaczy, że linia nie musi sprzedawac foteli poniżej kosztów , akurat z LUZ Wizz się częściowo zwija, bo nie widzi opcji na poprawę sytuacji i funkcjonowanie na wyższych marzach.
http://spottedlublin.pl/wizz-air-zamyka ... olaczenia/http://www.propertynews.pl/centra-handl ... 62348.htmlMoże jednak wrócą?
Turlanie się do Lublina na wylocie i powrocie by zaoszdzedzic 160 zl, na podróży na drugi koniec Europy jest dla mnie niezrozumiale
Tutaj wydaje mi się kwestia preferencji, chcesz doplacic 160 zł to doplacisz
nie?
to sobie śmigniesz w 2h - krótka piłka.
niestety to kolejny powód dla którego nie ma z Rzeszowa wiecej lotów do Londynu, jest to bolaczka wszystkich małych regionalnych lotnisk ich klienci chcą płacić za bilety jak za pekaesa czyli grosze.
Tutaj tak sobie trochę zaprzeczasz bo z jednej strony dobrze, że u nas w RZE takie wyższe ceny (poprzedni cytat), no a z drugiej strony jest to bolączka bo klienci chcą płacić bardzo malo pomimo tego ze bilety się sprzedają (po wyższych cenach).
Inną sprawą jest to, że jak to uważasz - mamy mało połączeń do Londynu - mówiąc szczerze nie wiem czy jest to mało czy dużo, jeżeli tyle jest to oznacza że jest to wystarczająca ilość dla linii lotniczych które te połączenia oferują, a skoro oferują tyle lotów ile jest, to znaczy, że na większą ilość popytu nie ma - a pustych siedzeń nie będą wozić.
Kolejną kwestią jest to, że klienci chcą płacić jak za pekaesa, no tak zgoda - nie jesteśmy bogatym rejonem w Państwie, tylko jednym z najbiedniejszych w Europie
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Najbog ... 09347.html więc ludzie nawet podróżując samolotem wybiorą wariant tańszy.
Nie mam tutaj zamiaru wprowadzać jakiejś gówno burzy, bo też bym chciał aby nasz region, a szczególnie Rzeszów rozwijał się jeszcze lepiej niż teraz. Ale do tego potrzebujemy mnóstwa naszej pracy, aby ktoś zobaczył te nasze ręce w górze i zrobił 1-2 duże centrum biznesowe, a później jak domino.
Tym bardziej, że mamy na to potencjał: łączymy cechy dużego miasta, bez jego wad!