
56jurass pisze:Uważam że rowerzyści przejeżdżając przez skrzyżowania powinni mieć znak STOP
Arrival pisze:Gdzie auto skręcając w prawo przecina drogę rowerową i musi ustąpić pierwszeństwa. Moim zdaniem powinno być odwrotnie i byłoby dużo bezpieczniej. I mówię to jako osoba robiąca rowerem rocznie +5 tys km, a samochodem +50 tys
icetruck pisze:jako osoba robiąca 1-5tys km rocznie na rowerze, 5tys motocyklem i 20tys samochodem (pewnie ma to jakieś znaczenie, jeżeli już tak piszesz) uważam, że byłoby to conajmniej nielogiczne i wręcz kuriozalne
Arrival pisze:@Kacu: Tak zazwyczaj jest kiedy się kogoś rozjedzie.
@Frodo907: Co tam jest nie tak z oznakowaniem/światłami? Rzadko bywam w tych rejonach. Moja opinia jest mało popularna, ale dla mnie takie kolizyjne przejazdy rowerowe zawsze będą powodowały wypadki. Zakładam, że tir miał zieloną strzałkę, a rowerzystka zielone światło. Rower porusza się szybciej od pieszego, nie da się go aż tak szybko wychwycić jako kierowca. Podobne zastrzeżenia mam do pierwszeństwa rowerów na skrzyżowaniach gdzie nie ma świateł. Gdzie auto skręcając w prawo przecina drogę rowerową i musi ustąpić pierwszeństwa. Moim zdaniem powinno być odwrotnie i byłoby dużo bezpieczniej. I mówię to jako osoba robiąca rowerem rocznie +5 tys km, a samochodem +50 tys. Jadąc rowerem jestem przygotowany na to, że nie da się mnie często zauważyć w rozsądnym czasie i nie winię za to kierowców.
Arrival pisze:W takim razie to świetnie ustawione światła na tak ruchliwej drodze.
Z relacji kierowcow na cb...to rowerzystka chciala zdazyc. Wpadla na tira w momencie gdy byl na zakrecie. Kierowca ma wtedy tzw. martwy punkt. Nie widzi nic w lusterkach...
RZESZÓW. Cztery stare garaże za budynkiem urzędu marszałkowskiego już rozebrano. Osiem pozostałych też wkrótce zostanie zlikwidowanych. Na tym terenie władze Rzeszowa chcą wybudować siedzibę Urzędu Miasta.
Rozbiórkę garaży rozpoczęto od tych, które są własnością miasta. W sumie za urzędem marszałkowskim są 22 budynki na samochody, ale tylko 10 z nich udało się miastu wykupić. Pozostałe należą do prywatnych właścicieli i chcą za nie po 50 tys. zł.
Za rozbiórkę czterech garaży miasto zapłaciło 15 tys. zł. Po wydaniu pozwolenia przez wydział architektury Urzędu Miasta zniknie kolejnych osiem garaży.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości