RZESZÓW. Perony, tunel, modernizacja budynku dworca.
Trwają intensywne prace przy przebudowie dworca Rzeszów główny PKP. Stacja kolejowa to wielki plac budowy. W związku z tym podróżni muszą inną drogą przechodzić do czwartego tymczasowego peronu.
Na peronie pierwszym trwa montaż wiat, powstają też zejścia w dół w formie klatek schodowych. Te wszystkie elementy przebudowy dworca i zaplecza doprowadziły do konieczności zmiany organizacji ruchu na stacji kolejowej. Żeby dojść do peronu czwartego, podróżni muszą przejść przez cały budynek dworca i wyjście zorganizowano przez poczekalnię dworcową.
Prace przy modernizacji stacji kolejowej w Rzeszowie rozpoczęły się na początku wakacji. Rozebrano tory przy dwóch peronach – pierwszym i drugim i teraz są przebudowywane. Trwają też roboty przy budowie tunelu, który zacznie się na placu dworcowym i zakończy przy ul. Kochanowskiego. Wyburzono wejście na perony, tam gdzie był zabytkowy dach „harmonijkowy”.
Przebudowa stacji Rzeszów Główny ma się zakończyć w 2021 roku, koszt tej inwestycji wyniesie 205 mln zł. Oprócz samego dworca oraz peronów i budowy tunelu pod torami, przebudowywany jest wiadukt kolejowy przy ul. Batorego.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości