Ole pisze:A po Ci ruch na Batorego skoro i tak tam dojedziesz obijając w prawo przy zusie. Tak samo i na dworce PKP i PKS.
To było by tamowanie ruchu na świeżo "wyprostowanym" odcinku drogi a tak to znów by się tam korkowało (bo bliżej o 12,5 metra).
ETernit pisze:... przejazd pod wiaduktem zrobił się niższy i dojazd do Batorego był bardzo stromy, powyżej jakiś tam przepisów i autobusy tam nie wjadą.
... takie włączenia /skręty powodują spowolnienie tego wszystkiego.
jasiop pisze:1 jakoś autobusy wjeżdzają na równie strome drogi poza tym autobysy nie musiały by tam jechać skoro by im było ciężko ...
2 jakim cudem opcja w pełni drożnej ul. Batorego spowolniła by to wszystko ?
Dyzior777 pisze:Wcześniej jak ruch pod wiaduktem był ograniczony przez wąski wiadukt siłą rzeczy skrzyżowanie Kochanowskiego z Siemieńskiego było w miarę drożne. Ale teraz jak ruch pod wiaduktem może odbywać się w obie strony bez przeszkód to faktycznie to skrzyżowanie stanie się problematyczne bez świateł. Duże ryzyko, że auta z Kochanowskiego nie będą dawały rady skręcić w lewo. A dawniej w tym kierunku sporo aut jeździło. Muszę przyznać, że to rzadki przykład sensownego pomyślunku co będzie potem.
Rzeszów. Można już jeździć ul. Siemieńskiego na os. 1000-lecia [ZDJĘCIA]
Ul. Siemieńskiego na os. 1000-lecia w Rzeszowie została oddana po przebudowie. Była remontowana w ramach przebudowy głównych ulic w centrum Rzeszowa.
Kierowcy mogą już korzystać z ul. Siemieńskiego w Rzeszowie. W tym tygodniu kolejny jej odcinek został oddany do użytku.
Ul. Siemieńskiego jest przejezdna do skrzyżowania z Kochanowskiego. Można już także korzystać ze skrzyżowania.
Nieczynny natomiast nadal jest kolejny odcinek tej drogi od skrzyżowaniu z Kochanowskiego do wiaduktu kolejowego na ul. Batorego i dalej w kierunku nowego ronda przy ZUS-ie.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości