Do samej inwestycji jeszcze daleka droga, ale w sprawie przebudowy dalszego fragmentu al. Sikorskiego, aż do Tyczyna, zaczęło się jednak coś dziać.
Miasto wystosowało zapytanie ofertowe dotyczące przygotowania studium wykonalności tej inwestycji. Oficjalna nazwa: „Rozbudowa DW nr 878 na odcinku od ul. Strażackiej do m. Tyczyn wraz z budową mostu na rzece Strug”.
Wstępna koncepcja zakłada, że inwestycja prowadzona będzie w dwóch etapach. Pierwszy będzie realizowany przez Rzeszów. Przebudowany ma zostać odcinek DW nr 878 o długości ok. 3,4 km do granic Tyczyna.
I tu na horyzoncie pojawia się Urząd Marszałkowski. Drugi etap ma bowiem być realizowany na mocy porozumienia pomiędzy prezydentem Rzeszowa a zarządem województwa podkarpackiego. W tym etapie inwestycja dotrze do samego Tyczyna. Przebudowany ma zostać 643 m odcinek ul. Grunwaldzkiej do ul. Orkana. Po przebudowie jezdnia ma mieć 4 pasy.
Inwestycja zakłada także gruntowne remonty dwóch tyczyńskich skrzyżowań: ul. Grunwaldzkiej z ul. Armii Krajowej (na wjeździe do Tyczyna) oraz skrzyżowania ul. Mickiewicza i ul.Szopena (na kierunku Tyczyn-Straszydle i Tyczyn-Błażowa). Podczas drugiego etapu inwestycji, przebudowany ma również zostać most na Strugu.
Jak napisano w zapytaniu, szacunkowa wartość całego przedsięwzięcia to 66 mln zł.
Frodo907 pisze:I tak wyglądają działania ratusza i MZD by zmniejszyć ilość prywatnych samochodów w centrum a zwiększyć ilość mieszkańców korzystających z usług MPK/ZTM.
Kto w deszczową pogodę zdecyduje się na czekanie na autobus jeśli w garażu czeka samochód?
Frodo907 pisze:Działania powinny być kompleksowe i całościowe, jedna dziura i system się sypie.
Ja na serio. Bez ironii.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości