I tak 50 osób to powodzenia jak rano zaczną to na wieczór skończą perony muszą być łatwo dostepne dla wszystkich. Tak jak jest we Wrocławiu czy krakowie,slavres pisze:A co do transportu bagażów, będzie można je przewieźć windą.
VampirePL pisze:@ gustawtrzmiel - bardzo dobrze ze nie będzie żadnego handlu w tunelu.
Stałyby i blokowały tam przejście jakieś dziwne typy. Smród z kebaba, żarcie i śmieci walałyby się po posadce, a za co tym idzie chmary much i robactwa itd. Tak było w tunelu na stacji Gdańsk Główny, ale po remoncie już ich nie ma.
Nikoś pisze:I tak 50 osób to powodzenia jak rano zaczną to na wieczór skończą perony muszą być łatwo dostepne dla wszystkich. Tak jak jest we Wrocławiu czy krakowie,slavres pisze:A co do transportu bagażów, będzie można je przewieźć windą.
Dobra jedyny plus że będą schody ruchome ale całośc dalej trąci dla mnie początkiem lat minionych a nie nowoczesnym dworcem na miare 21 wieku w dużym mieście wojewódzkim
Jedno i drugie jest ważne, tu mamy wiate z blachy i słaba funkcjonalność.Steeler pisze:
Czym powinien charakteryzować się nowoczesny dworzec na miarę XXI wieku w dużym mieście wojewódzkim, jeżeli nie bierzemy za kryterium architektury/przyłożenia się do detali, tylko funkcjonalność?
Dla mnie to lifting i jedyny plus to likwidacja tej kładeczki nad torami i w jego miejsce tunel.Steeler pisze:Co powinna mieć stacja o wyżej wymienionej charakterystyce, czego nie będzie mieć stacja Rzeszów Główny po przebudowie?
Tylko ciekawe co w momencie kiedy wjedzie pociąg dalekobieżny IC takie też jeżdzą i ciut dalej niż do krakowa, i pojawi się tłum pasażerów chcących skorzystać z 1 windy czy innych super udogodnień. Będzie to co teraz tylko w nowej odsłonie i parę osób załapie się na schody ruchomeSteeler pisze:"Perony muszą być łatwo dostępne dla wszystkich" - i będą. Ile jest w przeciętnej populacji osób o ograniczonej możliwości poruszania się? Czy uważasz, że każdy pasażer będzie miał potrzebę korzystać ze schodów ruchomych lub windy? Bo ja, przykładowo, dopóki jestem relatywnie młody, to wolę rozruszać krążenie na klasycznych biegach Pamiętaj, że docelowo tunel nie będzie się kończyć li i wyłącznie na wyjściu głównym, ale dojdzie też do budynku dworca, gdzie również mają być schody ruchome.
Steeler pisze:Zresztą, reakcja części forumowiczów dowodzi, że nie należy oceniać zupy na podstawie smaku składników - w dodatku nieobranych i ubabranych ziemią. Efekt finalny będzie naprawdę godny europejskiego miasta, a nie bantustanu. Oczywiście pozostanie pewien niedosyt - a to z tytułu braku pełnego zadaszenia, a to z tytułu zastosowanych elementów małej architektury, w końcu - z eklektycznego podejścia do inwestycji i ignorowania detali, na co sam narzekałem. Jednakże, biorąc pod uwagę realia (czyli politykę PKP PLK S.A., o której niegdyś rozmawialiśmy), na inwestycje w skali Krakowa liczyć nie możemy, więc patrzmy na trzeźwo - a wtedy to naprawdę nie wygląda tak złe
To postój sobie w kiepską pogodę przy takim mizernym zadaszeniu z bagażami itd w oczekiwaniu na pociąg a potem do niego wsiądźcezar99 pisze:Panowie co wy macie z tym pełnym zadaszeniem? Ja w takim sarkofagu nie chciałbym przebywać, wolę świeże powietrze. Obejrzyjcie sobie dworzec w Szczecinie po remoncie, który jest 3 razy większy od Rzeszowa. Piękny i funkcjonalny, podobny do projektu Rzeszowa.
Steeler pisze:Mnie brak pełnego zadaszenia nie przeszkadza, ale wspomniałem o tym jako o jednej z najczęściej powtarzanych uwag. Choć gdyby takowe powstało i posłużyło jako parking, to myślę, że nikt by się nie obraził. Tak czy siak, przy tej inwestycji jest to tak naprawdę najmniej istotna kwestia.
Wróć do Inwestycje zrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości