Kierowcy i piesi są już zmęczeni robotami w okolicy dworców PKP i PKS w Rzeszowie. Po opadach deszczu trudno tamtędy przejść, bo ciężarówki nawożą błoto na jezdnię. Natomiast kierowcy w tamtym rejonie w ogóle nie mogą jeździć. Jak długo jeszcze będą utrudnienia?
maks pisze:Kierowcy i piesi są już zmęczeni robotami w okolicy dworców PKP i PKS w Rzeszowie. Po opadach deszczu trudno tamtędy przejść, bo ciężarówki nawożą błoto na jezdnię. Natomiast kierowcy w tamtym rejonie w ogóle nie mogą jeździć. Jak długo jeszcze będą utrudnienia?
https://supernowosci24.pl/odnowia-dworz ... g-i-rondo/
Okazuje się, że stan techniczny budynku dworca nie jest najlepszy. Budowlańców zaskoczył gorszy stan konstrukcji niż to było założone w projekcie. To może opóźnić termin zakończenia prac w środku obiektu. W tej sprawie Budimex rozmawia z inwestorem – PKP. Czy zostanie więc dotrzymany termin, który określono na 31 sierpnia br.?
Tom pisze:Wszystkie ronda budowane od 2022 roku muszą być turbinowe.
To rondo również wygląda na turbinowe.
Ronda wielopasowe to ronda o zmiennej liczbie pasów ruchu wokół wyspy środkowej z brakiem możliwości zmiany pasa ruchu na rondzie, które zwane są dalej rondami turbinowymi. Pozostałe ronda wielopasowe to ronda o tradycyjnym układzie i niezmiennej liczbie pasów ruchu na jezdni ronda. Ronda te nie są objęte zakresem wytycznych i nie należy ich stosować.
turbinowe – z więcej niż jednym pasem ruchu i możliwością wyboru kierunku jazdy na co najmniej jednym wlocie oraz kontynuacją tych pasów na odcinku jezdni wokół wyspy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości