[Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Dyskusja o ukończonych projektach.

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: swiety » 02 lip 2023, 12:42

Piękne, biało/czerwone. Aż dzik padł z wrażenia …
Załączniki
0543B006-B685-4DD5-BF26-2595C5D9564D.jpeg
0543B006-B685-4DD5-BF26-2595C5D9564D.jpeg (200.03 KiB) Przeglądany 926 razy
126EEA3E-D9C0-49D0-844A-2C83AB8AB986.jpeg
126EEA3E-D9C0-49D0-844A-2C83AB8AB986.jpeg (209.2 KiB) Przeglądany 926 razy
swiety
Moderator
Moderator
 
Posty: 2955
Na forum od: 22 cze 2014, 19:11
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: Kacu » 02 lip 2023, 13:05

Czyjś szwagier widocznie ma firmę produkująca takie barierki. Każdy zarabia, jak może!
Kacu
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 543
Na forum od: 05 sie 2016, 16:30

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: mariusz5 » 02 lip 2023, 15:40

Czy to jest ścieżka jednokierunkowa? Czy ktoś może wyjaśnić jakim cudem tam jest przepisowa szerokość?
mariusz5
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 44
Na forum od: 07 cze 2020, 12:14

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: Nikoś » 02 lip 2023, 17:58

i dobrze że są te barierki, kwestia bezpieczeństwa więc to jest szukanie problemu na siłe
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2333
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: littlemonster00 » 02 lip 2023, 18:24

To, że w Rzeszowie jest paskudna, toporna i niespójna architektura i infrastruktura, na dodatek badziewnie wykonana, to nie szukanie problemu na siłę. Inne miasta od lat wdrażają swoją identyfikację w przestrzeni miejskiej, np. logiem na koszach, przystankach czy właśnie barierkach i nie są wykonane z poskręcanej blachy i plastiku, czy wiaty imitujące saunę.

[Wrocław]
Zrzut ekranu (13).png
Zrzut ekranu (13).png (164.17 KiB) Przeglądany 831 razy


3.1.jpg
3.1.jpg (103.61 KiB) Przeglądany 831 razy

Nie jest to nawet centrum, ani żadne dzieło sztuki, po prostu estetyczne i spójne rozwiązanie.
littlemonster00
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 392
Na forum od: 31 gru 2017, 16:49

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: Tukam » 03 lip 2023, 7:46

Sam nie wiem. Nie wygląda to zbyt estetycznie, ale moim zdaniem dobrze, że odgrodzili część dla niezmotoryzowanych fizyczną barierą. Szykuje się tam bardzo duży ruch, wcale nie jest jakoś super szeroko i tylko czekać aż ktoś z tej ścieżki spadłby na jezdnię (wliczając w to niefortunne ustawienie lamp). Wtedy zadawanoby pytania, czy nie dało się tego zabezpieczyć. Najlepszy byłby pas zieleni ale mimo wszystko dobrze, że jest chociaż to co jest.
Tukam
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 328
Na forum od: 07 lut 2021, 14:47

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: NietoPterek » 03 lip 2023, 8:06

Mogli dać te barierki bliżej jezdni, bo wydaje się, że jest teraz za wąsko na ścieżce i chodniku.
NietoPterek
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 713
Na forum od: 12 mar 2020, 15:02

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: Tukam » 03 lip 2023, 8:27

Bardziej zastanawia mnie, czy te barierki nie ograniczą zbyt mocno widoczności kierowcom włączającym się do ruchu.
Tukam
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 328
Na forum od: 07 lut 2021, 14:47

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: arek898 » 03 lip 2023, 9:20

Kwestie bezpieczeństwa nie powinny być poddawane w ogóle pod dyskusję.
Jeśli jest coś, co poprawia bezpieczeństwo (zdrowie i życie) pieszych i rowerzystów, to zawsze jest to korzyść. Estetyka na ostatni plan.

Jeśli chodzi o przystanki we Wrocławiu to są dużo gorszej jakości od rzeszowskich. W ostatnim czasie korzystałem z tych wrocławskich.
arek898
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 307
Na forum od: 03 lut 2022, 17:00

Re: [Rzeszów] Przebudowa Warszawskiej i Lubelskiej

Postautor: Kacu » 03 lip 2023, 10:34

A dlaczego niby kwestia estetyki ma zejść na ostatni plan? Śmiem twierdzić, za taką pstrokacizna w połączeniu ze znakozą (na zdjęciach powyżej doskonale widać jak napchane jest tam znaków) obniży bezpieczeństwo bo kierowcy będą musieli bardziej wytężać wzrok pośród zalewu setek jaskrawych odcieni.

Barierka w szarym kolorze, jak np. Ta przedzielająca jezdnię zapewni taką samą separację pieszych i rowerzystów od samochodów, a dodatkowo nie przyczyni się do wypalania oczu kierowców.
Kacu
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 543
Na forum od: 05 sie 2016, 16:30

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inwestycje zrealizowane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości