[ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowego

Informacje z budowy/remontu.

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Tomasz » 14 kwie 2020, 11:32

Czy może ktoś zaznaczyć na mapce jak będzie szła ta nowa droga? W artykule na Nowinach pisali, ze droga będzie z ZUSu od razu w kierunku Styki i Śniadeckich. Styki jeszcze ok, ale do Śniadeckich to chyba strasznie bokiem to pójdzie.
Tomasz
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 85
Na forum od: 09 lut 2015, 22:34
Lokalizacja: Staromieście

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Steeler » 14 kwie 2020, 14:15

Awatar użytkownika
Steeler
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 194
Na forum od: 21 cze 2014, 12:20
Lokalizacja: RNI/RT/RZ...?

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Kacu » 22 kwie 2020, 11:37

http://supernowosci24.pl/drogowa-rewolu ... -rzeszowa/

Ciekawym rozwiązaniem, o którym dotychczas się nie mówiło, jest całkowite zlikwidowanie ruchu samochodowego na ul. Batorego. – Po ul. Batorego na odcinku od dworca Bardowskiego do remontowanego obecnie wiaduktu będą mogli poruszać się wyłącznie piesi i rowerzyści – mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prasowy prezydenta Rzeszowa.
Kacu
Zaangażowany
Zaangażowany
 
Posty: 206
Na forum od: 05 sie 2016, 16:30

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: rzepuncja » 22 kwie 2020, 18:24

A czemu nie zrobią w ten sposób, że po prostu zostawią ten układ tak jak był? Spadek mógłby się już zaczynać za skrzyżowaniem z ulicą Orzeszkowej. Czyżby takie rozwiązanie było droższe niż budowa nowego odcinku drogi?
rzepuncja
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 41
Na forum od: 22 lip 2014, 17:18

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: jasiop » 22 kwie 2020, 20:19

"... Ciekawym rozwiązaniem ...
będą mogli poruszać się wyłącznie piesi i rowerzyści – mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prasowy prezydenta Rzeszowa
."
- Ciekawe ? Doprawdy ? Z jakich względów ciekawe ? ;-)
Ale już nie powiedział, że to będzie utrudnione poruszanie ...
Rz - Nowe Miasto
jasiop
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 739
Na forum od: 18 lis 2014, 22:48

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: dStan » 28 kwie 2020, 12:29

Wczoraj zostały otwarte oferty. Zakładany budżet to 49 062 423zł, 2 ofery zmieściły się w budżecie, Eurovia (45 809 035zł) i Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów (46 840 744zł). Link do protokołu.
Może w końcu nie trzeba będzie powtarzać przetargu i prace pójdą sprawnie. Oby :)
dStan
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 423
Na forum od: 30 cze 2014, 14:13

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: jasiop » 28 kwie 2020, 23:24

A kiedy mają ruszyć prace wedle zapisów przetargowych ?
Bo zakończenie ma byc zdaje się pod koniec 2022 roku.
Rz - Nowe Miasto
jasiop
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 739
Na forum od: 18 lis 2014, 22:48

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: riko » 05 maja 2020, 15:24

https://rzeszow-news.pl/siedem-firm-chc ... -rzeszowa/




Inwestycję wartą niespełna 50 mln zł chce w Rzeszowie realizować 7 firm. Miasto teraz zastanawia się, która z nich przebuduje układ drogowy w centrum miasta.

Na początku marca Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłosił przetarg na przebudowę układu drogowego w obrębie osiedla Śródmieście (północna część, po południowej stronie linii kolejowej) i osiedla 1000-lecie (po północnej stronie linii kolejowej). Miasto na inwestycje zaplanowało 49 mln zł

Pod koniec kwietnia oferty zostały otwarte. Zgłosiło się 7 firm. Najniższą ofertę złożyła Eurovia Polska – 45,8 mln zł. Druga najniższa oferta jest od Miejskiego Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów z Rzeszowa – 46,8 mln zł.

Dwie najdroższe oferty oscylują wokół 50 mln zł od konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy i Intop z Warszawy (50,5 mln zł) oraz warszawskiego Budimexu (52,8 mln zł).

– Obecnie trwa analiza ofert pod kątem formalno-prawnym. Ofert jest na tyle dużo, że z pewnością uda nam się rozstrzygnąć przetarg w pierwszym podejściu – mówią nam miejscy urzędnicy.

Inwestycja zakłada m.in. budowę ronda na skrzyżowaniu ulic: Głowackiego, Fredry, Siemiradzkiego, Śniadeckich (okolice ZUS-u), poszerzenie ul. Batorego pod wiaduktem kolejowym, rozbudowę Fredry, przebudowę skrzyżowania z Siemiradzkiego, przedłużenie ul. Żółkiewskiego wraz z przebudową skrzyżowań z ul. Śniadeckich i Orzeszkowej.

W planach jest również rozbudowa ulicy Śniadeckich, poszerzenie ul. Orzeszkowej. Ponadto, zostanie zamknięta ul. Żółkiewskiego. Na końcu tej drogi powstanie plac do zawracania. W planach jest też rozbudowa ul. Siemieńskiego – od ul. Kochanowskiego do skrzyżowania z ulicą Maczka.

Przebudowa układu drogowego w centrum miasta ma się rozpocząć się w czerwcu i potrwać do 2022 roku.



Android Auto dla Mazdy z roczników w 2014 - 2019 -> CENA 450 PLN
Dodaj Google Maps, Spotify, Tidal, Podcasty, Audiobooki do swojej Mazdy.
Poznaj szczegóły oraz możliwości Android Auto https://cardroid.pl/
Z kodem RIKO 20 PLN zniżki
riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5283
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: RZESZÓW-Staromieście

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: swiety » 05 maja 2020, 16:08

Może lepiej założyć osobny wątek o przebudowie tych dróg a tutaj zakończyć temat budowy wiaduktu?
swiety
Moderator
Moderator
 
Posty: 2154
Na forum od: 22 cze 2014, 19:11
Lokalizacja: Staromieście

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: maks » 20 maja 2020, 17:31

Obiekt w połowie jest już przygotowany i przejeżdżają po nim pociągi.


https://rzeszow.naszemiasto.pl/remont-w ... c1-7704171
maks
Maniak
Maniak
 
Posty: 1948
Na forum od: 25 gru 2014, 21:47

Poprzednia

Wróć do Budowa

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości