Strona 5 z 28

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 08 wrz 2019, 8:24
autor: Doniek
swiety pisze:^^ Po jednym pasie w każdym kierunku wystarczy, przecież będzie to połączenie bezkolizyjne a co za tym idzie przepustowość będzie bardzo duża. Sporo aut jadąc od Ronda Kuronia jedzie w kierunku Łańcuta.

Z moich codziennych obserwacji najwiecej jedzie dalej w kierunku południowym obwodnicą, co nie zmienia faktu że przedłużenie ul.Sieciecha w kierunku Krasnego nie odkorkowałoby znacznie tego miejsca.

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 08 wrz 2019, 11:19
autor: jasiop
Nikoś pisze:... Tam jest miejsce na 3 pas od Powstańców aż do samego Ronda, tak samo jak i Powstańców tez można by się pokusić o 3 pas ale nie bucpas

Ale w jaki sposób ma to wyglądać w rojenie skrzyżowań ?

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 08 wrz 2019, 11:29
autor: Nikoś
################# regulamin!
Jak ? normalnie, tak samo jak każde inne skrzyżowanie tylko że zamiast 2 były by 3 pasy.

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 08 wrz 2019, 19:52
autor: jasiop
################### regulamin!
Nie 3 ale 4 a nawet pięć, bo nie bierzesz pod uwagę "skrętów"

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 20 paź 2019, 10:51
autor: DarekP
Można rozbudować Armii Krajowej nawet do 4 pasów a i tak skutek będzie taki, że wszystko stanie na Powstańców Warszawy. Tam są dwa węzły gordyjskie - skrzyżowanie z Podwisłocze/Kwiatkowskiego i drugi przy Hetmańskiej,
A na samej Armii Krajowej są też mocno obciążone skrzyżowania - to przy skarbcu, ale też przy Paderewskiego coś trzeba będzie zrobić, bo wprowadzi się tam tysiące nowych ludzi, którzy dołożą się do już istniejącego ruchu, kolejne skrzyżowanie - Krzyżanowskiego. Co za różnica, że wszyscy będą stać na 2 czy 3 pasach?
Poza tym na Powstańców Warszawy trzeba zacząć od dobudowania buspasa, a nie pasa ruchu dla pojazdów indywidualnych. Połowa linii komunikacji miejskiej utyka tam w korkach.

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 20 paź 2019, 11:39
autor: Nikoś
Wystarczy że wreszcie powstanie Trasa południowa a część tranzytu wybierze tamta droge, dobudowanie buspasów nic nie da. Bo to dalej nie przekona do przesiadki do zbiorku.
Po za tym miasto niech lepiej buduje nowe alternatywne trasy dla wszystkich a nie dodatkowe pasy dla autobusów.
Miasto się rozrasta a schemat głownych drog niemal taki sam od lat.

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 21 paź 2019, 0:13
autor: Meme
Nikoś pisze:dobudowanie buspasów nic nie da. Bo to dalej nie przekona do przesiadki do zbiorku.


Jakikolwiek argument inny niż "nie, bo nie" masz?

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 21 paź 2019, 8:40
autor: Robson
Ograniczyc korki w miescie mozna bardzo szybko. Oplata za wjazd 5 zl i 10-15% aut nie ma od jutra. Nie mowie ze popieram takie rozwiazanie, ale jest to opcja do rozwazenia. Zeby to mialo sens musi istniec sprawna komunikacja podmiejska i parkingi P&R, obowdnica poludniowa i jeszcze +++

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 22 paź 2019, 6:36
autor: Doniek
Po części ma działać tak poszerzona strefa płatnego parkowania. Jak już coś to opłata do ścisłego centrum ;) tylko że to jest leczenie skutku a nie przyczyny korków w mieście. Jakby była sprawna komunikacja miejska + parkingi P&R, obwodnice i inne alternatywne drogi to myślę, że nikt by nie debatował na opłatami za wjazd.

Re: Tunel pod rondem Pobitno

Post: 22 paź 2019, 17:12
autor: Nikoś
Meme pisze:Jakikolwiek argument inny niż "nie, bo nie" masz?
A czy te pasy co już zostały wymalowane coś dały ? nie. Dalej wszyscy ładnie stoją w korku
Tylko dalej szuka się leczenie nie u tego pacjenta co trzeba, to że komunikacja w Rzeszowie jest taka a nie inna to jedna sprawa. Druga to wszystko dookoła jaką mają alternatywe ? autobus lub wygodny samochód - wybór prosty. A wszystko kumuluje się w mieście
Jakieś działania doraźne niby są prowadzone, tylko że ich efekty są mizerne