W związku z opracowaniem projektu pn. „ANALIZA KOSZTÓW I KORZYŚCI ZWIĄZANYCH Z WYKORZYSTANIEM PRZY ŚWIADCZENIU USŁUG KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ AUTOBUSÓW ZEROEMISYJNYCH I NAPĘDZANYCH GAZEM ZIEMNYM DLA MIASTA RZESZOWA”
http://bip.erzeszow.pl/file/136011/FORM ... orczy%20(3).pdf
A tam na prawdę ciekawostki, wśród wniosków i uzasadnień.
Wśród najbardziej obciążonych linii autobusowych w Rzeszowie znajdują się także (i przede wszystkim) linie 0A i 0B, a zatem planowana obsługa tych linii przez obecnie zakupione 12m pojazdy elektryczne wydaje się być mocno zagrożona niepowodzeniem, jeśli jednocześnie nie jest planowane zwiększenie częstotliwości kursowania ww. linii
autobusowych. Rozwiązaniem jest skierowanie już zakupionych pojazdów do obsługi innych linii autobusowych (a więc konieczna zmiana ich tras) bądź zakup przegubowych autobusów elektrycznych, które z powodzeniem obsługują pasażerów w innych miastach Polski.
Stworzenie infrastruktury na osiedlu Bł. Karoliny poprzez budowę stacji ładowania autobusów elektrycznych na pętli przy ul. Bł. Karoliny lub Baligodzkiej oraz budowę przystanków na ulicy Wołyńskiej i nowo budowanej (bez nazwy) aż do połączenia jej z ulicą Odrzykońską (planowana).
Zwiększenie częstotliwości kursowania autobusów na liniach komunikacji miejskiej kategorii I: 17 i 30 oraz kategorii II: 1,8,9,12,16,44. Wprowadzenie taktów podnosi zaufanie społeczne do komunikacji
Modyfikacja sieci komunikacji miejskiej.
1. Skrócenie lub zmiana trasy niektórych linii (6,13,34)
2. Ograniczenie ilości linii kosztem zwiększenia częstotliwości kursowania na istniejących liniach
3. Likwidacja przypadków pokrywania się godzin kursów na długich odcinkach wspólnych tras niektórych linii
Modyfikacja linii nocnych. Zwiększenie częstotliwości kursowania i objęcie siecią całego miasta