Plan budowy dróg w Rzeszowie

Informacje o nowych projektach drogowych i komunikacji.

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: jasiop » 31 sie 2021, 15:08

wiadukt 40 a może 50 mln ?
Kto bogatemu zabroni ...
Rz - Nowe Miasto
jasiop
Maniak
Maniak
 
Posty: 1443
Na forum od: 18 lis 2014, 22:48

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: a1chemik » 31 sie 2021, 15:16

Jak tak mamy liczyć to nigdy nie zbudujemy nic porzadnego tylko same takie "na chwile modernizacje".

może i cena duża ale zamykamy problem na kolejne 30 -40 lat. a tak to się będziemy męczyć dalej.

Wystarczyłby taki wiadukt jaki jest na skrzyżowaniu w Rudnej nad drogą na strefe i lotnisko.
a1chemik
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 630
Na forum od: 29 cze 2018, 14:46
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: maks » 31 sie 2021, 15:41

Kiedy koniec budowy łącznika al. Kopisto z ul. Wierzbową?


https://supernowosci24.pl/kiedy-koniec- ... wierzbowa/
maks
Fanatyk
Fanatyk
 
Posty: 3564
Na forum od: 25 gru 2014, 21:47

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: PzD91 » 31 sie 2021, 19:11

a1chemik pisze:
maks pisze:
Cztery oferty na przebudowę skrzyżowania ulic Wyzwolenia z Okulickiego w Rzeszowie. Jak przystało na tak ważne skrzyżowanie, inwestycja będzie też sporo kosztować. Miasto oszacowało wartość robót na 9 129 129 zł.


http://gospodarkapodkarpacka.pl/news/vi ... -rzeszowie



tutaj się prosi wiadukt bezkolizyjny na kierunku wyzwolenia -> wyzwolenia co rozwiązałoby problem 90% korka w tym odcinku drogi.

Przecież tam wystarczy dobudować prawoskręt z Wyzwolenia w Okulickiego i zrobić 2 pasy "na wprost" Wyzwolenia w Wyzwolenia, to wszystko.
Ewentualnie, jeśli mialibyśmy w tej dekadzie dokończyć obwodnice miejską (przedłużenie Okulickiego) to należałoby wybudować lewoskręt z Wyzwolenia w "nową drogę".
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1592
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: on_ » 31 sie 2021, 21:13

Dodatkowo inwestycja obejmuje też przebudowę sąsiedniego skrzyżowania al. Wyzwolenia z ul. Osmeckiego wraz z budową sygnalizacji świetlnej.


I kolejne światełka. Na dystansie 100 m dwie sygnalizacje świetlne - da się bliżej?
Czy w tym mieście jedynym gwarantem bezpieczeństwa na droga musi być zawsze i wszędzie sygnalizacja świetlna?
on_
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 565
Na forum od: 08 sie 2019, 9:28

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: Ole » 01 wrz 2021, 8:12

Jeśli próbowałeś wyjechać choć raz z Osmeckiego w lewo na Wyzwolenia to podziękujesz za te światła. Zresztą pewnie obie zsynchronizują :lol: :lol:
---- Regulamin Forum Rzeszowskich Inwestycji ----> https://inwestycje-rzeszow.pl/viewtopic.php?f=10&t=766
Awatar użytkownika
Ole
Moderator
Moderator
 
Posty: 2153
Na forum od: 04 lip 2014, 9:23
Lokalizacja: Staromieście

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: als » 01 wrz 2021, 8:27

Na cały układ komunikacyjny w obrębie BIV trzeba popatrzeć z szerszej perspektywy.
Planowana inwestycja NIC NIE POMOŻE w codziennej komunikacji.
Realizacja nie uwzględnia już zaplanowanej drogi w ciągu ul. Miłocińskiej i od lat planowanego połączenia Miłocińskiej z Wyzwolenia (na co jest miejsce)

Każdego miesiąca są kolizje i nowa sygnalizacja na Osmeckiego nic nie pomoże bo za chwile takie same postulaty zaczną składać mieszkańcy ul. Brydaka itd.
Znacznie ważniejszą inwestycją jest na pewno realizacja modernizacji przejazdu pod torami do ul. Warszawskiej niż kolejne przebudowy skrzyżowania na Wyzwolenia.
als
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 54
Na forum od: 08 wrz 2014, 15:21

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: a1chemik » 01 wrz 2021, 8:52

Przecież tam wystarczy dobudować prawoskręt z Wyzwolenia w Okulickiego i zrobić 2 pasy "na wprost" Wyzwolenia w Wyzwolenia, to wszystko.
Ewentualnie, jeśli mialibyśmy w tej dekadzie dokończyć obwodnice miejską (przedłużenie Okulickiego) to należałoby wybudować lewoskręt z Wyzwolenia w "nową drogę".


Niby wystarczy dobudować pasy ruchu jakie to proste... ile jeszcze musi powstać takich inwestycji dobudowywania pasów aby w końcu dotarło że to nie rozładuje korków? Rejtana też wystarczyło niby rozbudować o jeden pas i co? :) korku jak były tak nadal są.

Taki wiadukt załatwia płynność ruchu na newralgicznym odcinku i ułatwia komunikację na skrzyżowaniu, pozwala na zmniejszenie cyklu świateł na skrzyżowaniu o jeden kierunek co pozwala na wydłużenie cyklów dla skracających o 33% długości czasu.
a1chemik
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 630
Na forum od: 29 cze 2018, 14:46
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: maks » 01 wrz 2021, 16:27

Samorząd Województwa Podkarpackiego jest w trakcie przygotowań do rozpoczęcia przebudowy drogi wojewódzkiej nr 878 od ul. Lubelskiej w Rzeszowie aż do Jasionki i skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 869 biegnącą w kierunku Portu Lotniczego. Wartość inwestycji to ok. 142 mln zł.


http://czytajrzeszow.pl/?idd=10&id=1931 ... &pagebl1=0
maks
Fanatyk
Fanatyk
 
Posty: 3564
Na forum od: 25 gru 2014, 21:47

Re: Plan budowy dróg w Rzeszowie

Postautor: PzD91 » 01 wrz 2021, 16:49

a1chemik pisze:
Przecież tam wystarczy dobudować prawoskręt z Wyzwolenia w Okulickiego i zrobić 2 pasy "na wprost" Wyzwolenia w Wyzwolenia, to wszystko.
Ewentualnie, jeśli mialibyśmy w tej dekadzie dokończyć obwodnice miejską (przedłużenie Okulickiego) to należałoby wybudować lewoskręt z Wyzwolenia w "nową drogę".


Niby wystarczy dobudować pasy ruchu jakie to proste... ile jeszcze musi powstać takich inwestycji dobudowywania pasów aby w końcu dotarło że to nie rozładuje korków? Rejtana też wystarczyło niby rozbudować o jeden pas i co? :) korku jak były tak nadal są.

Taki wiadukt załatwia płynność ruchu na newralgicznym odcinku i ułatwia komunikację na skrzyżowaniu, pozwala na zmniejszenie cyklu świateł na skrzyżowaniu o jeden kierunek co pozwala na wydłużenie cyklów dla skracających o 33% długości czasu.


Ale rozumiesz, że budowa wiaduktu to koszt budowy 5x albo 10x większy niż dobudowanie zwykłego prawoskrętu? A następnie 10x większe koszty utrzymania tego wiaduktu? A obecnie miasta ledwo co stać na wybudowanie tego prawoskrętu...

A na Rejtana obecnie masz duży ruch, bo stała się to główna ulcia handlowa miasta, a dodatkowo masz na odcinku 2300 metrów chyba z 7 sygnalizacji świetlnych, które nie są ze sobą synchroniczne.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1592
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

PoprzedniaNastępna

Wróć do Newsy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ryba i 19 gości

cron