Ole pisze:Oj narzekanie wiecznie niezadowolonych. Przecież są aplikacje w komórce do zakupu biletów. I tak siedzą w tych telefonach 90% czasu to mieć tak rezerwowo 10 zł w takiej aplikacji to chyba nie problem, jeszcze może z nią zaparkować zamiast ganiać i szukać maszyny z biletami (a może i uszkodzona).
A jak komuś za bardzo "elektronicznie" to niech nosi drobne 5 złotych i zapłaci kierowcy za bilet godzinny jak nie ma biletomatu i niech już nie płacze że drogo.
Korzystałeś lub korzystasz z takowej aplikacji
Co z tego że jest, skoro z założeniem konta, weryfikacją, doładowaniem i ogólnym używaniem jest tyle zachodu, że szybciej wychodzi kupić bilet papierowy...
Problemem tego typu udogodnień jest
kompletny brak przemyślanego, przyjaznego i szybkiego systemu.
Podobną sytuacje miałem kiedyś w Krakowie. Była piękna słoneczna pogoda, postanowiłem więc wypożyczyć rower miejski - po pobraniu aplikacji i próbie założenia konta, która trwała dobre 15 minut zrezygnowałem - poszedłem pieszo/tramwajem.