Strona 4 z 12

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 16 cze 2020, 15:46
autor: Kacu
Tam zdaje się dłubią w ziemii już od dawna - nie sądzę, że powstaje tam jakiś budynek

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 16 cze 2020, 16:51
autor: patryk700i
Prędzej bloki tam postawią niż zrobią drogę :)

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 16 cze 2020, 17:14
autor: lordfisher
Kacu pisze:Tam zdaje się dłubią w ziemii już od dawna - nie sądzę, że powstaje tam jakiś budynek


Dłubią może i od dawna ale od kilku dni widzę, że teraz jakaś betoniarka tam sobie jeździ, plac wyczyszczony i pod coś przygotowywany. (Mieszkałem na Osmeckiego i co dzień tamtędy przejeżdżałem to nie wyglądało to wcześniej na jakieś konkretne roboty)

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 16 cze 2020, 20:53
autor: jjohny1976
Postawili tam takie betonowe boksy i chyba jakaś firman handluje różnego rodzaju kruszywem, które pooddzielane jest tymi boksami.

Ten łącznik ma sens tylko wówczas gdy nad Warszawska będzie wiadukt, i będzie można się do niego włączyć z przedłużeniem okulickiego

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 17 cze 2020, 12:22
autor: Ole
Kacu pisze:Tam zdaje się dłubią w ziemii już od dawna - nie sądzę, że powstaje tam jakiś budynek

Jeśli ktoś sprawdza Geoportal to jest tam planowana budowa ale nie w samym "oknie" skrzyżowania.
Zobaczcie sami >>>

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 17 cze 2020, 13:44
autor: Kacu
To "tylko" wiaty - zapewne na zadaszenie ciężkiego sprzętu z tej hurtowni gruzu która się tam znajduje?

Obrazek

Zastanawiam się, na ile teraz przedłużenie Okulickiego na północ ma sens, po przebudowie wiaduktu i budowie rond na wyzwolenia cały ruch w kierunku północnym kieruje się zapewne tamtędy i ewentualne przedłużenie tej ulicy i tak nie zmieni faktu że wygodniej będzie skierować się właśnie pod wiadukt?

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 17 cze 2020, 20:20
autor: rafik
Jeśli to przedłużenie Okulickiego powstanie to jednak jadąc na północ będzie łatwiej wybrać tą drogę. Chociażby ze względu na mniej manewrów (dwa ronda i włączanie się do ruchu). Po prostu będzie szybciej a łącznik dodatkowo rozładuje ruch w okolicy. Dobrze że przez na przestrzeni lat ta koncepcja nie została zaniechana i kiedyś ta droga na pewno się przyda, nawet 1x1.

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 18 cze 2020, 11:36
autor: Ole
Wiecie że na Okulickiego jest duży ruch i przedłużenie tej ulicy wciąż będzie miało rację bytu, bo sama ulica Wyzwolenia choć odciążona już trochę to dalej jest zakorkowana jak się zbliża godzina 15-16.
Niestety ale mieszkańcy Baranówki jakoś do siebie muszą dojechać.
Dodatkowo mamy teraz duży sklep Unimet w okolicy i tam od wczesnego rana do popołudnia jest mega zamieszanie.
Jakby nie liczyć ul. Osmeckiego, to nigdy nie była gotowa na taki ruch jak ma teraz. Przedłużenie Okulickiego "zbawi" lewoskręt w Wyzwolenia od strony centrum i drobinę odciąży to i tak już przerośnięte skrzyżowanie.
Pamiętajmy też że teraz szykuje się poszerzenie ul Gen Maczka (tam przy Alima-Gerber) na 2x2 i znów mamy zakorkowaną ul. Wyzwolenia jak było kiedyś gdy nie było mostu Mazowieckiego i ostatnio połączenia do ul. Warszawskiej...

Warszawska = Krakowska - jeszcze sobie poczekamy.

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 18 cze 2020, 11:43
autor: Nikoś
Miasto marzy o jakiejś podniebnej kolejce za ogromną kase, a nie jest w stanie zbudować kawałka drogi który ułatwił by wielu ludziom dojazd. Niby jeszcze zostaje alternatywna trasa Przy Torze ale w godzinach szczytu (generalnie za dnia) to ciężko w lewo wbić się
A tu wszystko gotowe światła są tylko je przeprogramować i wybudować jezdnie

Re: Połączenie Warszawskiej z Krakowską

Post: 06 wrz 2020, 15:18
autor: grawgard
Od 1 stycznia 2021 r. jak wiadomo sołectwo Pogwizdów Nowy zostanie włączone do Rzeszowa, tak więc obwodnica północna będzie przebiegać wyłącznie przez tereny miejskie, dosłownie na granicy Rzeszowa z Rudną Wielką (połączenie ul. Ludwika Chmury z ul. Biznesową)

Wiadukt nad ul. Warszawską i LK71 jest jak najbardziej słuszną decyzją, będzie jeszcze jeden nad LK91 na wysokości centrum Miłocina-św. Huberta, bo wiadomo, że obwodnica w początkowym przebiegu będzie szła po północnej części torów.

Co do tunelu/tuneli raczej nie określałbym ich w ten sposób, bardziej przydałyby się w tych okolicach 2 przejazdy pod torami

W tych miejscach poniżej mające na celu połączyć Okulickiego z ul. Warszawską (z możliwością wjazdu na północną obwodnicę wyłącznie poprzez rondo im. Władysława Bartoszewskiego)
Dodatkowo ul. Miłocińska w rejonie torowiska powinna zostać przekształcona wyłącznie na ruch pieszo-rowerowy.