autor: PanKrzychu » 20 lis 2023, 23:23
Moim zdaniem jedyna szansa dla tych mieszkańców to opóźnienie o kolejne kilka lat i liczenie na to, że najpierw powstanie tunel na Langiewicza. Wtedy, gdyby on był wystarczająco wydajny (w co wątpię), to być może można by porzucić to rozwiązanie. Natomiast nie wiem, jakie skutki by to miało dla ruchu na Wita Stwosza czy Bohaterów.
Natomiast niektóre z argumentów przeciwko temu wiaduktowi są absurdalne. Jaki tranzyt i jaka droga pod przemysł? Kto i po co miałby ciężarówką tam wjeżdżać? A nawet, jak tak bardzo się tego obawiają, to wystarczy odpowiedni znak postawić i załatwione. „Autostradowa inwestycja"? Super autostrada z jednym pasem w każdą stronę. Kolejna sprawa: tak płaczą o smog i o koniec wiaduktu przed szkołą, ale sugerują, żeby budować tunel. W jaki sposób zamiana wiaduktu na tunel miałaby ograniczyć smog? I czy są świadomi tego, że tunel będzie jeszcze dłuższy, niż tunel? Nie sądzę.
Płaczą, że konsultacje są dopiero teraz. Przecież info o tym, że tam będzie wiadukt było od kilku, jak nie kilkunastu lat. Trzeba było protestować wtedy, a nie jak zwykle dopiero jak się okazało, że coś pod oknem powstanie. W ogóle to ja mam wrażenie, że te argumenty są z czapy i tak naprawdę to im to nie pasuje tylko dlatego, że parę miejsc parkingowych ubędzie. To jest w ogóle taka hipokryzja, że innym każą w MPK wsiadać, a sami o parkingi płaczą...