kira pisze:To co zaczyna wyrabiać ten deweloper to jest jakaś kpina! Kupiłem mieszkanie na podstawie wizualizacji jakie zostały nam wszystkim przedstawione, i niezgadzam się na tak beznadziejne barierki! Zobaczcie przeciez jak zmieni sie przez nie nasze osiedle. Wszyscy powinniśmy się czuć oszukani przez dewelopera, ponieważ tak rażące zmiany zostały zrobione za naszymi plecami, bez żadnej informacji! Ale kiedy klient chce coś zmienić w projekcie, to albo jest problem, bo projektant nie wyrazi zgody, albo trzeba za to zapłacić, gdzie powinno to być w cenie przy tak dużej inwestycji i przy takich cenach. Jak widać deweloper ostatnio milczy... Może jest to jakiś sposób na rozwiązanie sprawy. No i te odbiory. Strach pomyslec co bedzie z drugim etapem. Może pora zacząć wydzwaniac do biura naszgaj i sprzeciwiac się takiemu obrotowi sprawy. Skoro donice można było zmienić, to napewno można wrócić do pierwotnej wersji barierek. Ludzie my tam będziemy mieszkać i zapłaciliśmy za te barierki więc zróbmy cos z tym wkoncu! Chyba że waszym zdaniem deweloper zrobił zmianę na lepsze, a napewno nie tańsze. ..
P.S. Skąd wogole macie te niby aktualne wizualizacje?
Witamy!
Kira - deweloper nie udziela się obecnie na forum, bo napisaliśmy, że prosimy o chwilę cierpliwości i naszym zdaniem bez sensu jest powtarzać w kółko to jedno zdanie. Działamy i pracujemy nad tym, aby spełnić to o czym pisaliśmy wcześniej. Nie idziemy na łatwiznę, szukamy najlepszego z możliwych rozwiązań, a nie takiego, które moglibyśmy Wam podać na drugi dzień i zamieść temat pod przysłowiowy "dywan". Chcieliśmy przeanalizować produkty nie tylko katalogowo, ale i wizualnie na podstawie próbek materiałów "w realu". Chcemy, tak jak pisaliśmy powyżej, wybrać to co najlepsze (zmotywowani wpadką z balkonami I etapu, nad którymi również pracujemy!) - szukanie takich rozwiązań trwa! Bierzcie prosimy to pod uwagę przy wydawaniu opinii!
Dodatkowo wiele osób dzwoniło do nas ze swoimi propozycjami i sugestiami, za co Wam dziękujemy! Choć już wiemy, że na pewno wszystkim nie uda się dogodzić, bo zdania są jakby nie było podzielone, ale mam nadzieję, że znajdziemy jakiś wspólny kompromis

Dziękujemy Wam również za powyższe propozycje na forum - zielonych balkonów w trawie robić nie będziemy

zmiany w II i III etapie idą w kierunku szkła przezroczystego w połączeniu ze stalą nierdzewną plus tam gdzie miały być donice (zostały usunięte na prośbę właścicieli tych mieszkań! - jeżeli korzystacie z tego forum, prosimy napiszcie o tym kilka zdań potwierdzenia, bo robi się z tego wszystkiego "zły deweloper", a doskonale wiecie, że było odwrotnie. Z góry serdecznie dziękujemy!) zostanie murek z tynkiem.
Zatem Kira może gdybyś zadzwonił do biura i dopytał na jakim etapie to jest dziś, to uniknęlibyśmy tutaj tylu pretensji. Nakręcacie się jeden drugiego, a prawdą jest, że działamy, aby Nasz Gaj był inwestycją, z której i WY i MY będziemy zadowoleni.
Po drugie piszesz "Wszyscy powinniśmy się czuć oszukani przez dewelopera, ponieważ tak rażące zmiany zostały zrobione za naszymi plecami, bez żadnej informacji!" - ??? Proszę sprawdź co masz zapisane w standardach i prospekcie do umowy. Prosimy, abyś nie pisał takich głupot. Jesteśmy przekonani, że te dokumenty zostały Ci przekazane do zapoznania się wcześniej, zanim podpisałeś umowę. A skoro tak, to zdecydowałeś się na zakup takiego właśnie standardu!
Jeżeli masz co do tego wątpliwości skontaktuj się z osobą, która w biurze dewelopera Cię obsługuje i wyjaśnij z nią te nieścisłości.
Choć w przyszłym tygodniu otrzymacie oficjalnego maila ws. propozycji ZMIAN balkonów.
Po trzecie forum to nie jest główne miejsce komunikacji z Klientami tylko Biuro Sprzedaży. Macie numery, macie adres, macie wątpliwości - wyjaśnijcie je!!! Jeżeli coś Wam się nie podoba działajcie bezpośrednio, a nie za pośrednictwem forum. To niczemu dobremu nie służy, bo nie zamierzamy mieszać się w wymianę postów na forum, a jedynie udzielać tutaj dodatkowych informacji. Główna komunikacja odbywa się w biurze! Pamiętajcie o tym.
Pozdrawiamy i zapraszamy!
Nasz Gaj