postanowiliśmy zapytać markę, czy nie planuje otworzyć swojego sklepu stacjonarnego w Rzeszowie.
Bycie bliżej klienta, nowe sklepy w miastach i rozwój kanałów cyfrowych - to zdaniem Carmen Garcia Gomez, prezes IKEA Retail Polska główne elementy strategii firmy. Podczas Kongresu 590 w Jasionce Garcia Gomez zapewniła Interię, że zapowiadana przez rząd podwyżka płacy minimalnej nie jest problemem dla IKEI, której zależy na utrzymaniu pracowników.
IKEA nie odczuwa osłabienia tempa rozwoju gospodarczego w Europie. W 2018 roku poziom sprzedaży w całej sieci wzrósł średnio o 5 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. - Jeszcze mniej odczuwamy spowolnienie w Polsce, gdzie sprzedaż wzrosła o 11 proc. i wyniosła prawie 4,5 miliarda złotych - zwraca uwagę Garcia Gomez.
Za rok zostanie otwarty sklep w Szczecinie, który będzie miał prawie 30 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, a w październiku 2018 roku przedsiębiorstwo otworzyło w Warszawie pierwszy sklep w centrum handlowym. Prezes IKEA Retail Polska nie wyklucza, że powstaną kolejne tego typu placówki. - Opracowujemy strategię. Prawdopodobnie będziemy zbliżać się do miast, otwierać mniejsze, ale bardziej dostępne sklepy.
Wróć do Inwestycje niezrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości