swiety pisze:Najlepiej jakby tunel zaczynał się przed światłami z ul. Morgowa. Największe korki tworzą się przed nimi i ciągną się aż do Asseco.
OloB pisze:Powinno to być dołączenie Morgowej ze skrętem wyłącznie w prawo, a następnie z nawrotką w kilkaset metrów dalej. Oczywiście powinny być uwzględnione pasy pozwalające na bezpieczne i płynne włączanie się do ruchu.
Wydaje mi się, że na takiej drodze jak nasza "obwodnica" to lepsze rozwiązanie niż skrzyżowania, światła czy ronda. Te powinny funkcjonować ale tylko przy skrzyżowaniu z większymi ulicami.
Miasto ogłosiło przetarg na wybór firmy, która zaprojektuje przebudowę drogi będącej przedłużeniem ul. Warszawskiej w Rzeszowie. Ma być poszerzona do czterech pasów ruchu, zaplanowano też budowę sygnalizacji świetlnej.
Chodzi o przebudowę ponad 900-metrowego odcinka ulicy będącej przedłużeniem Warszawskiej, od dawnej granicy Rzeszowa i Miłocina do obecnej granicy z gminą Głogów Małopolski. – Prezydent Rzeszowa chce, aby wszystkie ulice wylotowe z miasta miały po cztery pasy ruchu. Dlatego też i ta droga, przyłączona 1 stycznia tego roku wraz z sołectwem Miłocin, będzie poszerzana – mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa.
Przetarg na wybór firmy, która zaprojektuje przebudowę, został już ogłoszony. Droga, jak już napisaliśmy, na całym odcinku ma zostać poszerzona, z dwóch do czterech pasów ruchu. Rozbudowane mają zostać skrzyżowania ul. Warszawskiej z ul. Myśliwską i ul. Łowiecką. Na skrzyżowaniu Warszawskiej z ul. Myśliwską powstać ma akomodacyjna sygnalizacja świetlna. Częścią przyszłej inwestycji ma być też nowy chodnik (po stronie torów kolejowych) i oświetlenie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości