autor: Tajemniczy Pan » 11 sty 2019, 14:50
Jestem zawiedziony poziomem świadczonej usługi.
Po wejściu do autobusu stanąłem w kolejce by skasować bilet, jednak nie zdążyłem tego zrobić, ponieważ kasowniki się zablokowały nie dając możliwości skasowania zakupionego biletu, po czym do autobusu weszli kontrolerzy i mimo tego że pół autobusu (nieznanych mi ludzi) podchodzili i tłumaczyli kontrolerowi sytuację, dostałem karę grzywny.
Napisałem stosowne odwołanie, uwzględniając przy tym prośbę o sprawdzenie kamer skoro wiarygodność połowy ludzi autobusu jest niewystarczająca, jednak dziś dostałem odpowiedź, że miałem około 1 min i 15sek na skasowanie biletu.
A przecież tłumaczyłem ja i tylu ludzi że były duże kolejki i się po prostu nie dało tego zrobić.
Kamer zapewne nawet nie chciało im się sprawdzić, lub po prostu szukają okazji do wyłudzenia od uczciwych obywateli pieniędzy.
Także ten... 0,2/10