autor: MaciekContii » 19 paź 2018, 9:03
Modernizacja Staroniwy (za hunter3000 i skyscrapercity.com)
"Z uwagi na przebudowę układu torowego i zwiększenie funkcjonalności stacji Rzeszów Staroniwa przewiduje się budowę nowej sieci trakcyjnej w torach o długości całkowitej ok. 6200 m.
(...)
Z uwagi na przebudowę układu torowego i zwiększenie funkcjonalności stacji Rzeszów Staroniwa przewiduje się częściowy demontaż sieci jezdnej wraz z konstrukcjami wsporczymi oraz budowę nowej sieci trakcyjnej w torach nr 27, 29 i 31 oraz w nowych torach zaplecza technicznego
Zakres prac obejmuje:
*demontaż istniejącej sieci trakcyjnej nad przejściami rozjazdowymi ulegającymi likwidacji (wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami),
*częściowy demontaż istniejącej sieci trakcyjnej torów nr 27, 29, 31 (wraz z konstrukcjami wsporczymi i fundamentami)
*montaż nowej sieci na torach 27, 29, i 31 oraz nowych torach Zaplecza technicznego, zgodnych z poniższa tabelą: (głównie tory zaplecza)
(...)
W związku z budową nowego przystanku osobowego planuje się korekty układu torowego w rejonie południowej głowicy stacji Rzeszów Staroniwa. Zmiany polegają na wybudowaniu połączenia między torem nr 2 oraz 102 poprzez zabudowę Rz-300-1:9 nr 60 w torze nr 2 oraz 168 m nowego toru. Nowy tor projektuje się w klasie 2, wariant 2.3. Projektuje się również połączenie toru 1 i 102 poprzez zabudowę połączenia z Rz-760-1:14 w rejonie km 3,200. Dla zapewnienia połączenia do toru prowadzącego do WSK projektuje się Rz 300 1:9. Projektuje się również regulację torów na długości ok. 1100m."