MaciekContii pisze:Owszem, przejście podziemne w tym miejscu jest najlepszym rozwiązaniem (szerokie, jasne z przejazdem dla rowerów /coś a'la przejście obok zapory/) i gadanie typu: odchodzi się od takich rozwiązań - mnie ubawiło.
To pokaż mi gdzie teraz na osiedlach buduje się przejścia podziemne ? Nawet w dużych miastach wyznacza się przejścia naziemne mimo że są tunele dla pieszych
a1chemik pisze:poszerzenie Pańskiej do Dębickiej - skierowanie strumienia aut z okolic Odrzykońskiej, Baligrodzkiej na tą stronę w celu wjazdu/wyjazdu
Łącznik Dębickiej z Iwonicką - skierowanie strumienia auto z okolic Nowosądeckiej Iwonickiej na tą stronę w celu wyjazdu/wjazdu
Przecież to już jest w planach połączenie Karoliny - Pańska - Dębicka tylko rozbija się o kwestie własności gruntów
a1chemik pisze:poszerzenie Karoliny od ronda z B1 do minimum wysokości kościoła na Karoliny
jak już jakąś ulice poszerzać to po całości a nie na raty, co da odcinek do kościoła ?
a1chemik pisze:czy też próba podłączenia osiedla w jakiś sposób do łącznika do S19.
było to już poruszane i dawno zostało powiedziane że nie ma szans na żaden nowy węzeł między Świlczą a Kielanówką na S19, no chyba że osiedle chce mieć fajną drogę tranzytową do ekspresówki to miło
a1chemik pisze:Jednocześnie nie jestem zwolennikiem poszerzania Karoliny w okolicach szkoły podstawowej do 4 pasów bo wszyscy mamy świadomość jakie niesienie to za sobą ryzyko w godzinach poza szczytem
A potem będzie jak w Boguchwale że teraz rozkmina co to będzie jak wyremontowaną Podkarpacką oddadzą bo ruch teraz się u nich skumuluje. 4 pasy rozdzielone pasem zieleni i tyle w temacie do tego przejście dla pieszych jak już koniecznie to ze światłami ale nie non stop tylko na przycisk dla pieszych