Nowe fotki od kolegi DarekP.
1.Prace przy moście na Strugu postępują, druga nitka do Tyczyna się robi:
2. Beton jest.Wyjazd z bazy MPGK podniesiony:
Podobno 28 września mają oddawać odcinek drogi.
Stanisław Kruczek
Dziś pierwsze samochody przejechały po nowym moście na Strugu w Tyczynie. Zapraszam do obejrzenia filmu z tego wydarzenia. W tym miejscu dziękuję Wam wszystkim za zaufanie, którym obdarzyliście mnie 4 lata temu i proszę o poparcie w nadchodzących wyborach samorządowych. Dzisiejszy poranek i puszczenie ruchu po tym nowym moście było dla mnie niezwykle ważne. Bardzo się cieszę, że za mojej kadencji w Zarządzie Województwa podjęliśmy się tak dużych i ważnych infrastrukturalnych inwestycji dla południowej części naszego województwa.
Tak jak w poprzednich wyborach nr 3 na liście PiS do Sejmiku Województwa.
Zachęcam do udostępniania.
TYCZYN. Na realizację zamówienia wyłoniony wykonawca będzie miał czas do końca lipca przyszłego roku.
Za kompleksową wielobranżową dokumentację projektową budowy obwodnicy, ten zapłaci 574 778 zł. Krakowska pracownia pokonała w przetargu czterech konkurentów. Najdroższa ze złożonych ofert wyceniona była aż na 1 548 570 zł (warszawski oddział francuskiej firmy Safege S.A.S.). Przyjęty limit cenowy wynosił 800 tys. zł, trochę pieniędzy uda się więc zaoszczędzić.
Jak można przeczytać w dokumentacji postępowania - projektowana droga przebiegać będzie po wschodniej stronie Tyczyna. Trasa będzie łącznikiem, drogą w układzie komunikacyjnym gminy Tyczyn, stanowiącą połączenie drogi wojewódzkiej Nr 878 z drogami powiatowymi Nr 1415 R i 1416 R, prowadzącą tranzyt poza Tyczyn.
Zakres przedsięwzięcia objętego projektowaniem obejmuje: „budowę, rozbudowę i przebudowę dróg na długości około 1,6 km plus odcinki nawiązań w obrębie skrzyżowań z istniejącymi drogami publicznymi; budowę i przebudowę chodników; budowę odcinków dróg dojazdowych dla zapewnienia obsługi terenu przyległego, komunikacji lokalnej (…); budowę dwupoziomowego skrzyżowania dróg; budowę/przebudowę przepustów na przecinanych ciekach, rowach melioracyjnych (w przypadku konieczności); budowę sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych z projektowanych dróg do istniejących kanalizacji deszczowych (…); budowę elementów ochrony akustycznej, jeśli konieczność ich budowy będzie wynikać z przeprowadzonej analizy i uzyskanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; budowę urządzeń oczyszczających ścieki drogowe (...)”.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości