robwert30 pisze:Mam nie najlepsze zdanie delikatnie sprawę ujmując o tym deweloperze totalna fuszerka.
W biurze nikt o niczym nie ma pojęcia co się dzieje do okoła nich. Jak się czegoś klient domaga to się obrażają, że jest bee i oni nie będą z nim rozmawiać, Np nie odbierają moich telefonów a w meile odpowiadają na kwestie, które im pasują reszta zostaje bez odezwu oczywiście po 3,4 dniach.
We wtorek poprosiłem o potwierdzenie przelewu za kolejną transze, ale ludzi w biurze to przerosło i odpisali tylko, że mogę rozwiązać umowę, ale nadal nie mam potwierdzenia czy przelew dotarł za dużo od nich wymagam??
Oczywiście rozwiąże umowę z winy dewelopera i to bardzo chętnie (oni proponują za porozumieniem stron).
Jeśli nie pasuje prace budowlane mają wykonywać zgodnie z projektem, rzemiosłem i prawem budowlanym a już na tym etapie wiem ze nie do końca tak to wygląda.
Poinformowałem o tym dewelopera wiec pewnie dlatego złożył taką propozycje ponieważ wiedza co robią a ja wiem co mam sprawdzić i gdzie jak to się mówi zaglądnąć i o co zapytać.
Mimo to jestem rozczarowany podejściem dewelopera do sprawy i podejściem do klienta myślałem, że skoro zaczynają to będą się starać natomiast fuszerkę widać na każdym frocie kontaktu z biurem niemal nie ma piszą co chcą i kiedy chcą, o sprawach technicznych nie ma z kim porozmawiać a jak zapytałem to mi powiedzieli, że nikt o to nie pyta, a co mnie to obchodzi??
W opinii dewelopera wszystko jest tajemnicą wewnętrzną, a nabywca jedyne co może to wpłacić kolejną transze miarka się przebrała za tą ignorancję wyciągane każdą usterkę oprę się o normy budowlane.
W mojej opinii cena jest adekwatna do tego aby prace budowlane były wykonane solidnie godnie z projektem, rzemiosłem i normami, które obowiązują również dewelopera.
robwert30 pisze:Mam nie najlepsze zdanie delikatnie sprawę ujmując o tym deweloperze totalna fuszerka.
W biurze nikt o niczym nie ma pojęcia co się dzieje do okoła nich. Jak się czegoś klient domaga to się obrażają, że jest bee i oni nie będą z nim rozmawiać, Np nie odbierają moich telefonów a w meile odpowiadają na kwestie, które im pasują reszta zostaje bez odezwu oczywiście po 3,4 dniach.
We wtorek poprosiłem o potwierdzenie przelewu za kolejną transze, ale ludzi w biurze to przerosło i odpisali tylko, że mogę rozwiązać umowę, ale nadal nie mam potwierdzenia czy przelew dotarł za dużo od nich wymagam??
Oczywiście rozwiąże umowę z winy dewelopera i to bardzo chętnie (oni proponują za porozumieniem stron).
Jeśli nie pasuje prace budowlane mają wykonywać zgodnie z projektem, rzemiosłem i prawem budowlanym a już na tym etapie wiem ze nie do końca tak to wygląda.
Poinformowałem o tym dewelopera wiec pewnie dlatego złożył taką propozycje ponieważ wiedza co robią a ja wiem co mam sprawdzić i gdzie jak to się mówi zaglądnąć i o co zapytać.
Mimo to jestem rozczarowany podejściem dewelopera do sprawy i podejściem do klienta myślałem, że skoro zaczynają to będą się starać natomiast fuszerkę widać na każdym frocie kontaktu z biurem niemal nie ma piszą co chcą i kiedy chcą, o sprawach technicznych nie ma z kim porozmawiać a jak zapytałem to mi powiedzieli, że nikt o to nie pyta, a co mnie to obchodzi??
W opinii dewelopera wszystko jest tajemnicą wewnętrzną, a nabywca jedyne co może to wpłacić kolejną transze miarka się przebrała za tą ignorancję wyciągane każdą usterkę oprę się o normy budowlane.
W mojej opinii cena jest adekwatna do tego aby prace budowlane były wykonane solidnie godnie z projektem, rzemiosłem i normami, które obowiązują również dewelopera.
Z odpisywanie na emaile fakt , odpiszą ale na odczepnego i to po kilku dniach.Ja mam wielką prośbe czy mogłby Pan /Pani napisac cos wiecej co zostalo zauwazone ze prace zle są wykonywane ? Co nie jest wykonywane zgodnie z projektem , rzemiosłem i prawem budowlanym ??
Fajnie zebysmy wszyscy wiedzieli na co zwaracac uwage , albo co powiedziec fachowcowi co bedzie odbierał mi mieszkanie na co ma zwrocic uwage