Na razie najprawdopodobniej nie ma decyzji o budowie tej drogi skutkującej wpisaniem jej do budżetu czy WPF. Swoją drogą jak to się stało, że mimo planu zagospodarowania pozwolenie na budowę uzyskał budynek Wierzbowa 27 (obok tego zburzonego), który jeszcze w fazie budowy widać tu wyżej na zdjęciach z google street. Wydaje się, że ten budynek koliduje z terenem przeznaczonym pod nową drogę w planie zagospodarowania. Z tego też chyba powodu projektowany wyjazd nowej drogi do ul. WIerzbowej jest węższy o jeden pas do skrętu (co widać na rysunku tu również wcześniej zamieszczonym, gdzie był zaznaczony liniami pas ruchu, z którego zrezygnowano). Na domiar złego na ostatniej sesji była zgłoszona uchwała o wydzierżawieniu 40-metrowego kawałka działki, na której zburzono dom Wierzbowa 29, dokładnie w miejscu planowanej drogi, czego nie rozumiem już zupełnie.
Na rysunku fragment działki do wydzierżawienia zaznaczony kratką (skan rysunku z uchwały na sesję RM). Teraz na tej działce parkują samochody. Może chodzi o czasową dzierżawę do momentu rozpoczęcia budowy, ale mimo wszystko jest to trochę niezrozumiałe.