To że miasto czasem podejmuje nie zrozumiałe decyzje to nie nowość
Tylko że ktoś potem te długi spłacić i żeby nie okazało się po 10 latach "inwestycji" będzie 15 lat pokuty i dziura budżetowa jak pół miasta
porteño pisze:
...Mając do dyspozycji tylko jedną wielką inwestycję, Ferenc wolał zmniejszyć ruch na Piłsudskiego niż na Powstańców Warszawy.
... zrobić ambitne plany, żebyśmy znów mogli się pochwalić czymś okazalszym niż tylko najzwyklejszy most.
... ale chyba lepiej mieć dwa krótsze korki niż jeden gigantyczny.
jasiop pisze:... Jakim cudem ten most zmniejszył ruch na Piłsudskiego i o ile ?
pisul pisze:jasiop pisze:... Jakim cudem ten most zmniejszył ruch na Piłsudskiego i o ile ?
Przez 6 miesięcy przez most przejechało 1.5 mln aut...
... Jeśli auta jechały nową trasą to omijały inne drogi.
system który i tak nic nie dał, była zielona fala to teraz stoisz na każdych światłachporteño pisze:, jednak próby odkorkowania centrum w perspektywie wprowadzania inteligentnego systemu transportu publicznego z buspasami na Piłsudskiego na czele należy docenić.
Wystarczyło na początek istniejący most na Załężu wyremontować i też na chwile by było bo dalej jest autostrada więcporteño pisze:Choć ruch na nowym moście jest faktycznie dość mizerny, to jednak gdyby większość z tych aut miała jeździć przez centrum, to dopiero byśmy mieli korki.
tylko że koszty też będą nie małe i ul. żeglarska jak i skrzyżowanie Hetmańska/ Powstańców nie jest gotowe na kolejna partie aut. Ruch należy wyprowadzić z miasta a nie go wpędzać kolejnymi pseudo inwestycjami.porteño pisze: A póki jest pomysł i kasa na kładkę Grabskiego-Żeglarska, to jak najbardziej trzeba nią puścić choćby ruch osobówek
tylko że prowizorki i rozwiązania tymczasowe mają się zbyt dobrze i ciężko od nich odejśc tłumaczeniem że jest to co jest i oki vide most w Zarzeczu zrobili parodię mostu ale nie można powiedzieć że nie maporteño pisze:Fakt, że jest to rozwiązanie tymczasowe - awaryjne na czas braku trasy południowej -
tylko ile z tych auto to był przejazd okazjonalny pojade zobacze ten nowy most to jest efekt wow coś nowegopisul pisze:Przez 6 miesięcy przez most przejechało 1.5 mln aut. Sam zadaj sobie pytanie Jasio czy w tak krótkim czasie na miasto 200 tyś to mało czy dużo? Jeśli auta jechały nową trasą to omijały inne drogi.
most tak ale w ciągu trasy południowej, a na tym "zalewie" zostawić kładkę dla pieszych i tylepisul pisze: Mając tą wiedzę forsować kładeczke dla rowerków to głupota. A most rozwiąże problem korków
jasiop pisze:pisul pisze:jasiop pisze:... Jakim cudem ten most zmniejszył ruch na Piłsudskiego i o ile ?
Przez 6 miesięcy przez most przejechało 1.5 mln aut...
... Jeśli auta jechały nową trasą to omijały inne drogi.
I jaki ma to związek z ruchem na Piłsudskiego ? Znikoma liczba pojazdów (praktycznie = ZERO) z tego ruchu wybierała wcześniej Piłsudskiego ...
łatwo ograniczenie postawić gorzej z egzekwowaniem tego, chyba ze zrobimy na wzór z ZarzeczaPzD91 pisze: A Grabskiego-Żeglarska spokojnie można budować most 2x1 z szerokim chodnikiem i ścieżką rowerową z ograniczeniem do 3 ton.
to pojechałeś most z ekranami to bedzie kwintesencja estetyki tego miejsca, tylko że nim będą elektryki hybrydy ect to minie jeszcze ze 20 latPzD91 pisze:1. Samochody zanieczyszczają i hałasują, a tam są tereny rekreacyjne.
Zgoda, ale można wybudować przeźroczyste ekrany i hałas zniknie, dodatkowo wchodzi w erę samochodów z silnikami elektrycznymi, hybrydowymi. Hałas jest w nich znikomy, spalin również brak
PzD91 pisze:2. Nie ma jak rozprowadzić ruchu, bo Hetmańska i Źeglarska jest wąska.
Ok, ale dodatkowo jest Emili Plater(chyba jest łącznik), a nawet jak nie ma, to można wybudować. Dodatkowo miasto mogłoby się dogadać z Prett&Whitney i przekazać łącznik do Poznańskiej i mamy fajną trasę. A nawet jakby się władze miasta nie dogadały z firmą, to prędzej czy później firma się przeniesie/zbankrutuje. A mostu nie buduje się na kilka lat, tylko na kilkadziesiąt przynajmniej.
PzD91 pisze:A trasa południowa nie bardzo odciąży Kwiatkowskiego, bo trasa idzie dużo bardziej na południe. Ja tam nie mieszkam, więc mnie to nie dotyczy za bardzo, ale ciekawi mnie, co tam będzie za te pare lat jak powstanie kilka tyś nowych mieszkań, bo sporo tam się buduje.
Wróć do Infrastruktura rowerowa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości