autor: Stasiu » 07 sty 2016, 15:34
Jestem klientem tego dewelopera i powiem szczerze, że jestem zniesmaczony ta sytuacja. Ja rozumiem, ze może zdarzyć sie poślizg przy inwestycji ( choć w tym wypadku deweloper chwalił sie, ze wyprzedza termin ) ale jako klient oczekuje przede wszystkim komunikacji a w tym wypadku kompletnie nic nie można sie dowiedzieć. Porównuje tu akurat z przykładem znajomego u którego rownież jest mały poślizg ale tam jest komunikacja deweloper - klient cały czas i znajomy wie dokładnie dlaczego jest obsuwa i kiedy można sie spodziewać mniej więcej kluczy itp. Ja nie oczekuje dokładnych terminów co do dnia ale kiedy pytam sie osoby decyzyjnej kiedy to może nastąpić to widzę tylko wzruszenie ramionami, tak to nie powinno wyglądać.
Jest wiele możliwości komunikacji z klientem, choćby nawet Facebook gdzie po zamieszczeniu zdjeć jeden z klientów po zapytaniu o termin przekazania kluczy dostał lakoniczna odpowiedz " po otrzymaniu odbiorow..." a gdy poprosił o doprecyzowanie to brak odpowiedzi.