Frodo907 pisze:Kilka dni temu starosta powiatu rzeszowskiego podpisał umowę na realizację zadania:
"Budowa łącznika drogi ekspresowej S19 drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej nr 19 - Etap I"Mam pobrany cały projekt 180 MB.
Zrobiłem schematyczną mapkę przebiegu, ale może ktoś bieglejszy ode mnie zrobi coś dokładniejszego? Albo dam dostęp do edycji tej poniżej?
https://drive.google.com/open?id=18Kd75pCMHvVZJTREg1jc2YNHTdk&usp=sharing
A więc tak:
1. Cała dokumentacja tutaj:
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-19-4172. Przebieg całej trasy będzie wyglądał tak :
- mapka94908.png (474.4 KiB) Przeglądany 18246 razy
3. Znam dobrze te tereny ( włącznie z działkami w szczerym polu) i źle wrysowałeś 2 etap inwestycji na odcinku Racławówka - Mogielnica, ale powiem szczerze nie wiem jak sie tworzy taką mapę jaką ty zrobiłeś (podpowiedz to zrobię poprawnie) ani też nie umiem poprawić twojej. Najlepiej będzie jak zrobisz poprawki jako autor tematu. Mniej więcej będzie wyglądało to tak
- mapa.jpg (212.82 KiB) Przeglądany 18246 razy
Ciekawe czy mieszkańcy TBS KOREJA w Boguchwale wiedzą że droga będzie przebiegała koło Nich.
4. Droga będzie funkcjonowała jako obwodnica Boguchwały, pomimo iż będzie wybudowana jako 1x2 to ruch będzie odbywał się płynnie a nie tak jak jest teraz przez centrum "miasta" B-ły. Po wybudowaniu S-19 zyska znaczenie lokalne, korzystać z niego mogą mieszkańcy: Racławówki, Boguchwały zachodniej, Niechobrza, Zgłobna, Mogielnicy, Lutoryża, Zarzecza Babicy, Lubenii, Siedlisk itp. odkorkowując tm samym DK19
5. "Pokrętność" trasy na odcinku "Racławówka - Lutoryż" związana jest z ukształtowaniem terenu, co wpływa na cenę realizacji. Gdyby zrobić to w sposób bardziej sensowny na mapie to wyszły by podjazdy o bardzo dużym kącie nachylenia lub, aby je zniwelować, bardzo duże nasypy , lub estakady. Powiat Rzeszowski napewno by tego nie udźwignął