Strona 22 z 44

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 15 sty 2018, 18:06
autor: riko
http://gospodarkapodkarpacka.pl/news/vi ... a-domaradz




Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm Promost Consulting Sp. z o.o., IRP Biuro Projektów Sp. z o.o., Zakład Usług Geologicznych i Projektowych Budownictwa i Ochrony Środowiska Geotech Sp. z o.o. Wartość oferty to ponad 17 mln zł, zaoferowany termin wykonania dokumentacji projektowej stadium Koncepcji Programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym: 26 miesięcy od daty podpisania umowy.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, oprócz kryterium ceny, brała pod uwagę także kryteria pozacenowe, stanowiące 40 punktów na 100 możliwych do uzyskania. Były to termin realizacji, doświadczenie głównego projektanta drogowego, doświadczenie głównego projektanta mostowego, doświadczenie projektanta tunelu.

Zakres koncepcji programowej
W ramach zamówienia wykonawca:
- przygotuje Koncepcję Programową (KP) w tym m. in. analizę i prognozę ruchu, wariantowe rozwiązania techniczne planowanej drogi wraz z obiektami inżynierskimi, dokumentację bezpieczeństwa tunelu, plan działań ratowniczych dla stadium Koncepcji Programowej, opracowania ekonomiczno-finansowe, analizę zagrożenia powodziowego, organizację i bezpieczeństwo ruchu oraz analizę wielokryterialną;
- wykona kompleksowe rozpoznanie geologiczne w tym m.in. opracuje opinię geotechniczną, dokumentację hydrogeologiczną, dokumentacje geologiczno - inżynierską, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz będzie prowadził monitoring występujących na tym odcinku osuwisk i monitoring hydrogeologiczny;

Koncepcja Programowa doprecyzuje dotychczas wypracowane przez GDDKiA założenia projektowe i przedstawi wariantowe rozwiązania obiektów drogowych i inżynierskich. Celem jej będzie umożliwienie podjęcia decyzji dotyczących preferencji GDDKiA dla etapu Projektu Budowlanego odnośnie docelowych rozwiązań projektowych i technologii realizacji, uściśli również zakres rzeczowy i finansowy inwestycji.

Przedmiotowa inwestycja stanowiąca część szlaku Via Carpatia, przewidziana jest do realizacji w systemie "projektuj-buduj". Rozwiązania projektowe Koncepcji Programowej pozwolą na opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, w oparciu o który zostanie wyłoniony przyszły Wykonawca drogi ekspresowej S19.

W ramach odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła Babica do węzła Domaradz (dł. ok. 23,45 km ) przewiduje się wykonanie obiektów inżynierskich w tym 3 tuneli o łącznej długości ok. 4,65 km. Droga będzie posiadać przekrój poprzeczny dwujezdniowy, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Przebieg S19 będzie zgodny z przebiegiem wariantu, dla którego Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w dniu 06.11.2015 r wydał decyzję środowiskową (4.11.2016r. decyzja środowiskowa stała się ostateczna).

Odcinek S19 Babica-Domaradz (Zadanie 1), na który dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, jest częścią dużego przetargu obejmującego wykonanie Koncepcji Programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym na S19 Babica-Barwinek (gr. państwa). Aktualnie trwa procedura wyboru najkorzystniejszych ofert dla kolejnych odcinków, tj.:
Zadanie 2: Węzeł "Domaradz" (bez węzła) - Węzeł "Miejsce Piastowe" (z węzłem) dł. ok. 22,70 km
Zadanie 3: Węzeł "Miejsce Piastowe" (bez węzła) - Węzeł "Dukla" (z węzłem) dł. ok. 10,40 km
Zadanie 4: Węzeł "Dukla" (bez węzła) - Barwinek (Granica Państwa) dł. ok. 18,335 km




Re: Droga ekspresowa S19

Post: 18 sty 2018, 20:28
autor: Duszek
Extra, że mamy zachodnią obwodnicę miasta - szkoda tylko, że natężenie ruchu jest nadal małe na nowym odcinku s-ki.
Czy istnieją jakieś ograniczenia dla tranzytu ciężarówek przez Krakowską-Witosa-Batalionów Chłopskich-Podkarpacką ?

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 19 sty 2018, 16:36
autor: rafik
Duszek pisze:Extra, że mamy zachodnią obwodnicę miasta - szkoda tylko, że natężenie ruchu jest nadal małe na nowym odcinku s-ki.
Czy istnieją jakieś ograniczenia dla tranzytu ciężarówek przez Krakowską-Witosa-Batalionów Chłopskich-Podkarpacką ?

Jak również Armii Krajowej-Powstańców.Sam jestem ciekaw.Ciężarówek jest jakby mniej ale nadal zdarzają się jadące dawną trasą zamiast A4-S19,m.im. Rosyjskie chłodnie sieci sklepów Magnit
Obrazek
Wydaje mi się że to jeden z najczęściej widywanych przewoźników jadących przez Rzeszów.Zawsze kierują się na Podkarpacką.Ktoś może wie gdzie jadą po towar?

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 19 sty 2018, 18:03
autor: riko
Kolego rafik oni jeżdżą bardzo często przez nasz Rzeszów,ale gdzie się ładują to dokładnie nie wiem.

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 29 sty 2018, 22:44
autor: Mistic92
Kurcze, jeśli chodzi o kielanówka/racławówka to... zrobiło się głośniej. Wyraźnie słychać szum zwłaszcza z miejsc które są na wzgórzu i nie ma ekranów :/
Mam nadzieję, że google maps już się zorientowało, że nie ma zjazdów :D Jak jechałem 3 tygodnie temu to musiałem na Rzeszów wjechać bo okazało się, że nie da się odbić na boczne drogi :D (co w sumie też jest słabe)

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 31 sty 2018, 23:27
autor: django
A gdzie jechaleś ze cie google na s19 pokierowało

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 01 mar 2018, 14:30
autor: riko
http://www.resinet.pl/aktualnosci/rzesz ... dukla.html




RZESZÓW. Pozostała jeszcze tylko jedna umowa do podpisania, jeżeli chodzi o szlak Via Carpatia na Podkarpaciu. Chodzi o odcinek Dukla-Barwinek. Dzisiaj w rzeszowskiej siedzibie GDDKiA podpisano umowy dla dwóch odcinków.

Opracowaniem Koncepcji Programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym dla dwóch odcinków drogi ekspresowej S19: węzeł Domaradz – węzeł Miejsce Piastowe oraz węzeł Miejsce Piastowe – węzeł Dukla zajmie się firma IVIA S.A. z Katowic. Jest to ich pierwsza współpraca z GDDKiA.

„Zostaje nam do realizacji jeszcze tylko jeden odcinek. Dwa odcinki, o których mowa dzisiaj (przyp. red.), wykona jedna firma” – mówił dyrektor rzeszowskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Bogdan Tarnawski.

Wartość oferty na odcinku Domaradz - Miejsce Piastowe (dł. ok. 22,7 km) to 9,3 mln zł, z terminem realizacji 22 miesiące. Natomiast wartość oferty na wykonanie Koncepcji Programowej odcinka Miejsce Piastowe – Dukla (dł. ok. 10,4 km) to 4,5 mln zł, z terminem realizacji 19 miesięcy.

„To będzie drogowy kręgosłup naszego województwa. Każda tego typu inwestycja przybliża nas do centrum krajów europejskich” – mówił podczas podpisywania umów Piotr Pilch, członek zarządu województwa.

Aktualnie trwa procedura wyboru najkorzystniejszej oferty dla ostatniego odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła „Dukla” do Barwinka (Granica Państwa) o dł. ok. 18,335 km

W ramach podpisanych umów wykonawca:

-opracuje Koncepcję Programową (KP) w tym m. in. analizę i prognozę ruchu, wariantowe rozwiązania techniczne planowanej drogi wraz z obiektami inżynierskimi, dokumentację bezpieczeństwa tunelu, plan działań ratowniczych dla stadium Koncepcji Programowej, opracowania ekonomiczno-finansowe, analizę zagrożenia powodziowego, organizację i bezpieczeństwo ruchu oraz analizę wielokryterialną;
-wykona kompleksowe rozpoznanie geologiczne w tym m.in. opracuje opinię geotechniczną, dokumentację hydrogeologiczną, dokumentacje geologiczno – inżynierską, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz będzie prowadził monitoring występujących na tym odcinku osuwisk i monitoring hydrogeologiczny;

Na dzień dzisiejszy mówi się, że wszystkie odcinki Via Carpatii mają być w pełni gotowe w 2025 roku.




Re: Droga ekspresowa S19

Post: 01 mar 2018, 17:00
autor: riko
http://gospodarkapodkarpacka.pl/news/vi ... -podpisane




Trasa Via Carpatia ma łączyć kraje bałtyckie, wschodnią Polskę (od granicy z Litwą w Budzisku do Podkarpacia), Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię i Grecję. Jej polską częścią będzie w większości - od Białegostoku przez Lublin, Rzeszów do granicy ze Słowacją w Barwinku - trasa ekspresowa S19. Na razie są gotowe nieliczne i krótkie jej fragmenty: od Rzeszowa do Sokołowa Małopolskiego, a także zachodnia obwodnica Lublina.

Dziś (1 marca 2018) w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad podpisane zostały dwie umowy na wykonanie Koncepcji Programowej (KP) z pełnym rozpoznaniem geologicznym dla dwóch odcinków drogi ekspresowej S19 o łącznej długości 33,1 km. Wykonawcą zadania będzie firma IVIA S.A.,

Koncepcję dla odcinka w. Domaradz-w. Miejsce Piastowe (dł. 22,7 km) ma powstać w ciągu 22 miesięcy za kwotę 9,3 mln zł, natomiast dla odcinka w. Miejsce Piastowe – w. Dukla (dł. 10,4 km) w ciągu 19 miesięcy za kwotę 4,5 mln zł.

W ramach podpisanych umów wykonawca:

- opracuje koncepcję programową w tym m. in. analizę i prognozę ruchu, wariantowe rozwiązania techniczne planowanej drogi wraz z obiektami inżynierskimi, dokumentację bezpieczeństwa tunelu, plan działań ratowniczych dla stadium koncepcji programowej, opracowania ekonomiczno-finansowe, analizę zagrożenia powodziowego, organizację i bezpieczeństwo ruchu oraz analizę wielokryterialną;

- wykona kompleksowe rozpoznanie geologiczne w tym m.in. opracuje opinię geotechniczną, dokumentację hydrogeologiczną, dokumentacje geologiczno – inżynierską, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz będzie prowadził monitoring występujących na tym odcinku osuwisk
i monitoring hydrogeologiczny;

Koncepcja Programowa doprecyzuje dotychczas wypracowane przez GDDKiA założenia projektowe i przedstawi wariantowe rozwiązania obiektów drogowych i inżynierskich. Celem jej będzie umożliwienie podjęcia decyzji dotyczących preferencji GDDKiA dla etapu projektu budowlanego odnośnie docelowych rozwiązań projektowych i technologii realizacji, uściśli również zakres rzeczowy i finansowy inwestycji. Opracowane rozwiązania pozwolą na opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego, w oparciu o który zostanie wyłoniony przyszły wykonawca drogi ekspresowej S19.

Odcinki drogi ekspresowej S19 od węzła Domaradz przez węzeł Miasto Piastowe do węzła Dukla o łącznej długości 33,1 km, stanowiące część szlaku Via Carpatia, przewidziane są do realizacji w systemie „projektuj-buduj”. Droga będzie posiadać przekrój poprzeczny dwujezdniowy, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Przebieg S19 będzie zgodny z wariantem, dla którego Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w dniu 06.11.2015 r wydał decyzję środowiskową (4.11.2016r. decyzja środowiskowa stała się ostateczna).

Aktualnie trwa procedura wyboru najkorzystniejszej oferty dla ostatniego odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła „Dukla” do Barwinka (Granica Państwa) o dł. ok. 18,335 km

Obecny przy podpisywaniu umówi Jarosław Baszkiewicz dyrektor Departamentu dróg i Transportu w Ministerstwie Infrastruktury przypomniał, że droga ma być gotowa w 2025 roku, ale minister Andrzej Adamczyk oczekuje, że będzie gotowa nawet rok wcześniej.

Z kolei Łukasz Smółka, dyrektor Gabinetu Politycznego ministra przypomniał, iż wczoraj (28 lutego 2018 r.) Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowy z wykonawcami na budowę trzech odcinków S19, między Lublinem a Kraśnikiem, o łącznej długości 42 km. Będą one kosztować 1,13 mld zł, a ich budowa ma zakończyć się w 2021 r.






Obrazek

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 27 mar 2018, 16:53
autor: riko
http://gospodarkapodkarpacka.pl/news/vi ... programowa




Kwota 8 410 641,60 zł oraz 22 miesiące na opracowanie KP to oferta, jaką złożyła firma Multiconsult Polska Sp. z o.o. Podpisanie umowy na wykonanie KP tego ponad 18-kilometrowego odcinka trasy Via Carpatia będzie możliwe w przypadku braku odwołań od wyboru i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, oprócz kryterium ceny, brała pod uwagę także kryteria pozacenowe, stanowiące 40 punktów na 100 możliwych do uzyskania. Dla tego odcinka S19 dodatkowymi kryteriami były: termin realizacji, doświadczenie głównego projektanta drogowego i doświadczenie głównego projektanta mostowego.

Koncepcja Programowa doprecyzuje wypracowane dotychczas przez GDDKiA założenia projektowe i przedstawi wariantowe rozwiązania obiektów drogowych i inżynierskich. Celem jej będzie umożliwienie podjęcia decyzji dotyczących preferencji GDDKiA dla etapu projektu budowlanego odnośnie docelowych rozwiązań projektowych i technologii realizacji, uściśli również zakres rzeczowy i finansowy inwestycji.

Rozwiązania projektowe Koncepcji Programowej pozwolą na opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, w oparciu o który zostanie wyłoniony przyszły Wykonawca drogi ekspresowej S19. Przedmiotowa inwestycja stanowiąca część szlaku Via Carpatia, przewidziana jest do realizacji w systemie „projektuj-buduj". Droga będzie posiadać przekrój poprzeczny dwujezdniowy, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Przebieg S19 będzie zgodny z przebiegiem wariantu, dla którego Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 6 listopada 2015 r wydał decyzję środowiskową (4 listopada 2016r. decyzja środowiskowa stała się ostateczna).

Odcinek S19 Dukla - Barwinek, jest częścią dużego przetargu na wykonanie koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym S19 Babica-Barwinek (gr. państwa). Ten prawie 75-kilometrowy odcinek został podzielony na cztery zadania realizacyjne:

Zadanie 1: Węzeł „Babica” (bez węzła) - Węzeł „Domaradz” (z węzłem), dł. ok. 23,45km

Zadanie 2: Węzeł „Domaradz” (bez węzła) - Węzeł „Miejsce Piastowe” (z węzłem) dł. ok. 22,70 km

Zadanie 3: Węzeł „Miejsce Piastowe” (bez węzła) - Węzeł „Dukla” (z węzłem) dł. ok. 10,40 km

Zadanie 4: Węzeł „Dukla” (bez węzła) - Barwinek (Granica Państwa) dł. ok. 18,335 km

Dzisiaj dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty na Zadanie 4. Na pozostałych odcinkach Wykonawcy opracowują już koncepcje programowe.






Obrazek

Re: Droga ekspresowa S19

Post: 14 kwie 2018, 15:42
autor: Adamerio
Pomimo że S19 Rzeszów - Kielanówka już dawno została oddana do użytku na stronie budowy nadal - co tydzień dodawane są zdjęcia - http://www.s19swilcza-rzeszow-pld.pl/
To jakiś wymóg lub zarządzenie?? :)