maliuska pisze:Większość towarów z RZE wyjeżdża RFSem, dlatego też dane z ULC nie do końca będą wiarygodne.
Rzeczywiście można znaleźć info na stronie www lotniska o RFS. Czyli tak naprawdę do nowego terminala przyjeżdżają towary TiR-mi,
towary te są odprawiane, załatwiane formalności. Potem jest to pakowane na innego TIR-a, który zawozi je na lotnisko do Warszawy,
Wiednia lub Frankfurtu i dopiero tam trafiają do samolotu.
To czy cokolwiek jest ładowane do samolotów rejsowych LOT, Lufthansa czy Rainair... Czyli te dane z ULC - "on board" to ładunki do czarterów cargo, wykonywane np Rusłanem zabierającym Black Hawki, co zrobiło taki obrót w 2015r.
To żeby dać temu terminalowi życie przydały by się regularne loty cargo do USA, tylko czy Podkarpackie jest w stanie nazbierać tyle ładunków, żeby jakiejś linii opłacało się lecieć z 3 razy w tygodniu.
http://www.rzeszowairport.pl/en/busines ... go-support
The possibility of issuing air letters AWB, HAWB Cargo by a CARGO handling agent in the Rzeszow-Jasionka Ltd.
RFS LOT
Import Monday - Friday at 22:00 WAW-RZE LO8809
Export Monday - Friday at 20:00 RZE-WAW LO8806
RFS Lufthansa
Transportation to / from RZE held on Monday, Wednesday, Friday; arrival from RFS (Frankfurt) to RZE (Rzeszow-Jasionka) at 14:00 RZE; RFS departure from RZE at 15:00
Import via Vienna (flight No LH6420S) or Frankfurt (flight No LH7422S)
Export via Frankfurt (flight No LH7423S) or Vienna (flight No LH6421S)