Strona 3 z 28

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 09 cze 2016, 18:34
autor: pisul
Co do pytań.
Na razie nie ma planów, szkiców i wyceny. To pewnie wyłonione w przetargu firmy same ogłoszą i zaprezentują. Co do dobudowy kładki przy "Kolorowym" moście. Może udałoby się wykorzystać istniejącą obok konstrukcję która obecnie służy do przerzucenia przez rzeke 2 rur ciepłowniczych? Pewnie ktoś z politechniki mógłby obliczyć przekroje i rodzaj materiałów i czy obecna konstrukcja byłaby bezpieczna i nośna. Stalowe elementy jak i blacha perforowana tańsza od kompozytów. W artykule był chyba i taki rodzaj materiału rozważany?


Obrazek

Obrazek


Idealnie w każdym razie zgrywają sie poziomy już istniejącej ścieżki rowerowej. Może to nie taki głupi pomysł? Na forum mamy już radnych miasta może kogoś zainspirują i podeślą link forum komuś kto o tym będzie decydował?


Obrazek

Obrazek

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 09 cze 2016, 19:43
autor: jasiop
pisul !
Blacha ryflowana ? Pogięło Cię już całkiem ?

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 09 cze 2016, 20:20
autor: pisul
^ Co do pytania o blachę ryflowaną:

Projekt konkursowy na koncepcję architektoniczno-techniczną zwodzonej kładki pieszej przez rzekę Motławę na wyspę Ołowiankę.(Gdańsk)

Biuro Architektoniczne sp. z o.o.
Skład zespołu:
Andrzej Owczarek
Bartosz Malinowski
Dariusz Ejbich
Małgorzata Sęk
Remek Strzelecki
Piotr Podsadny
Łukasz Kochanek
Marta Błaszczykiewicz
Marta Dzierżawska
Magda Wilczak
Adam Niedośpiał

... Rozwiązania materiałowe

Konstrukcję kładki i przyczółków projektuje się w formie przekrojów skrzynkowych z blach konstrukcyjnych stalowych ze stali S355 zabezpieczonej antykorozyjnie i
pokrytej z zewnątrz blachą ze sali Corten jako powłoki wykończeniowej. Podłogi kładki i przyczółków ze stali Corten ryflowanej. ( ;) ) Barierki ze szkła bezpiecznego mocowane wspornikowo. Nawierzchnie terenu przylegającego do kładki z płyt i kostek granitowych i bazaltowych. Budynek sterówki w konstrukcji stalowej szkieletowej pokryty blachą Corten.Przewiduje się oświetlenie podłogi kładki przez liniowe pasmo ledowe na styku barier z płaszczyzną poziomą ...

Obrazek

źródło: http://www.a-ronet.pl/index.php?mod=nagroda&n_id=3026

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 09 cze 2016, 22:36
autor: wogx
.

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 10 cze 2016, 17:32
autor: Frodo907
Tez się tego obawiam.
Cytując "Nie róbmy dziadostwa"

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 09 lip 2016, 2:45
autor: pisul

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 10 lip 2016, 13:27
autor: Frodo907
Tylko nie blacha. nawet ryflowana.
Jesienią, wiosna nad rzeką szybciej spada temperatura (poniżej zera) plus wyższa wilgotność. I mamy efekt w postaci cienkiej powłoki lodu.
Dla mnie bezpieczniejsza byłaby nawierzchnia podobna do tej z ścieżek w parku przy ul. Rycerskiej.
A jak ma być tanio to gumę jak na przejazdach kolejowych.

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 28 sie 2016, 17:59
autor: pisul
Myślałem że to będzie trwało lata a dziś piszą:

... Ekspertyzę techniczną chcemy uzyskać jeszcze w tym roku. Samo zaprojektowanie potem inwestycji wraz z wykonawstwem nie powinno trwać dłużej niż 3-4 miesięcy. Przewidujemy, że ścieżki rowerowe powstaną w przyszłym roku. Koszt nie jest jeszcze znany. Wyślemy w tej sprawie zapytania do biur projektowych i uczelni – dodaje Piotr Magdoń.


źródło: http://rzeszow-news.pl/do-sciezek-rower ... az-blizej/

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 02 gru 2016, 12:13
autor: grande1970
ciekawe czy zdążą, bo rok się kończy :)

Re: Dobudowa do istniejących mostów ścieżek rowerowych.

Post: 02 gru 2016, 18:09
autor: jasiop
grande1970
Zauważ, że MZD powiedział "chcemy" a nie, że "zrobimy". Niby to samo a jednak różnica ;-)
Słowo klucz "CHCEMY" prawie zawsze pojawia się przy okazji anonsowania ze strony "ratusza" przyszłych inwestycji ...