bystry pisze:Zaletą kolejki jest to że można ją puścić nad drogą i nie koliduje z obecnym ruchem
Mówisz, że nie będzie kolidować ? Czyli konstrukcja będzie lewitować ?
bystry pisze:Zaletą kolejki jest to że można ją puścić nad drogą i nie koliduje z obecnym ruchem
bystry pisze:jasiop jakbyś popatrzył na wcześniejsze wizualizacje i artykuły na temat kolejki to byś pewnie zauważył, że ona nie lewituje tylko szyna jest umieszczona 4-5 metrów nad ziemią na podporach, nie wydaje mi się żeby były jakieś przeszkody ku temu aby pod szyną przechodziła droga
– Została nam złożona propozycja od przedstawicieli biznesu z Chin. Zdeklarowali oni, że na preferencyjnych warunkach są w stanie wybudować kolejkę monorail – mówi Andrzej Gutkowski, wiceprezydent Rzeszowa.
Witek_0000 pisze:Ja bym tą kolejkę inaczej poprowadził, bardziej tak jak idzie metro w dużych miastach, czyli proste linki wschód-zachód, północ południe.
* Np Z osiedla Projektant, przez Centrum do Auchan Krasne, niekoniecznie wzdłuż głównych ulic.
* Druga z Drabinianki, przez ul. Podwisłocze, Cegielnianą, przejscie przez Wisłok, jakoś na Staromieście, może do nowych osiedli na Lubelskiej.
Na końcach linek może duże parkingi wielopoziomowe, żeby gromadzić przyjeżdżające samochody po za miastem.
Wtedy taka kolejka oprócz robienia dużego wrażenia spełniała by naprawdę ważną rolę w transporcie Rzeszowa.
Linie metra w W-wa są tak poprowadzone i liczba pasażerów ciągle rośnie.
Dublując linie 0 MPK wartość użytkowa nie byłaby tak duża, mogłaby się sprowadzić głównie do wożenia studentów.
A jechać bezkorkowo z jednego końca miasta na drugi to atrakcyjna możliwość, mogłaby być interesująca
dla osób pracujących.
Wróć do Inwestycje niezrealizowane
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości