autor: bystry » 27 lut 2016, 13:53
Jak najbardziej masz rację, że natężenie ruchu na DK9 jest znacznie większe to nawet gołym okiem można zauważyć, dlatego zawsze się zastanawiałem dlaczego kilka lat temu kiedy modernizowano drogę w zasadzie w całej Boguchwale nie zdecydowano się na drogę 4- jezdniową.
Ale to jest pytanie do władz gminy Boguchwała dlaczego tego nie zrobiły albo GDDKIA, natomiast za Sikorskiego odpowiedzialna jest gmina Rzeszów, a Rzeszów konsekwentnie modernizuje i zwiększa przepustowość wszystkich swoich dróg z każdej strony miasta,na południu Rzeszowa to trochę słabiej wyglądało ale być może w ciągu kilku najbliższych lat za sprawą nowej przeprawy i drogi łączącej Boguchwałę, Rzeszów i Lubenię to się zmieni
Poza tym no sam chyba dobrze wiesz co się dzieje w Boguchwale skoro przytaczasz te badania,to przecież widać, że ograniczenie się w przypadku Boguchwały do drogi dwu jezdniowej nie było dobrym rozwiązaniem, wydano na drogę w Boguchwale na pewno wiele milionów i co z tego wyszło... Dlatego tym bardziej uważam, że to dobrze że miasto poszerza Sikorskiego bo na pewno będzie się tam o wiele lepiej jeździło i jest to przede wszystkim przyszłościowa inwestycja, jeśli na Sikorskiego ograniczono by się tylko do modernizacji drogi dwu jezdniowej to za 10-15 lat mogło by się okazać, że przy tak dynamicznym rozwoju Rzeszowa, ta droga dwu jezdniowa jest niewystarczająca i trzeba by było kolejny raz w stosunkowo krótkim czasie wydać ogromne pieniądze na kolejną modernizację.
Nie chcę się tu z Tobą kłócić przecież. Po prostu uważam, że jak się coś robi to trzeba się do tego zabrać raz a porządnie, a nie bawić się później w jakieś poprawki po 10 latach, tym bardziej że są teraz możliwości pozyskania sporych dofinansowań, więc tym bardziej warto z tego korzystać bo to ostatnia tak hojna perspektywa finansowa środków z UE, później może być różnie...